۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۶۹۴۷۱
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری عنوان کرد؛

کشاندن ایران پای میز مذاکره؛ هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده

کشاندن ایران پای میز مذاکره؛ هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده
نماینده خبرگان با اشاره به اینکه هدف دشمن از ترور شهید فخری زاده، کشاندن ایران پای میز مذاکره است، گفت: دولتمردان پیامی که بنابر ضعف و کوتاه آمدن باشد به دشمن ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکومیت شدید ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: دشمنان پلید ما با صورت ناجوانمردانه و به دور از اخلاق انسانی و بشری اقدام به ترور این دانشمند بزرگ کردند.

وی با اشاره به اهداف پلید دشمن از ترور شهید فخری زاده ادامه داد: سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت صریح مخالفت خود را با رشد و پیشرفت علمی کشور اعلام کرده اند و از همین جهت از هر طریقی سعی می کنند جلوی این موضوع را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری به شکست های پی در پی دشمن در برابر عزم و اراده ملت ایران اشاره کرد و افزود: امروز در منطقه غرب آسیا، روز به روز شاهد افول و اضمحلال جهان استکبار هستیم و از این جهت چون جایگاه خود را در خطر می بینند به توان علمی کشور ضربه می زنند و مانع رشد و پیشرفت کشور می شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کشور ما علیرغم وجود تحریم ها و تنگناهای گسترده رشد چشمگیری در عرصه های علمی داشته است، بنابراین دشمن می خواهد به هر طریقی مانع این روند توفنده و پر سرعت شود.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از اقداماتی همچون ترور شهید فخری زاده، کشاندن ایران اسلامی پای میز مذاکره است، عنوان کرد: دولتمردان باید در موضع اقتدار باشند و پیامی که بنابر ضعف و کوتاه آمدن باشد به دشمن ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با بیان اینکه امروز جوانان دانشمند و نخبه ما این راه را با عزت و اقتدار ادامه خواهند داد، تأکید کرد: دشمن مطمئن باشد که با ترور دانشمندان علمی ما روند رشد و پیشرفت علمی کشور متوقف نخواهد شد.

وی در پایان بر لزوم تأمین امنیت دانشمندان کشور از سوی مسؤولان امنیتی تأکید و ابراز کرد: امروز مسؤولان امنیتی باید از نخبگان حفاظت کنند و جلوی هدر رفت سرمایه های بزرگ کشور را بگیرند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات