۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۶۹۶۶۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی

ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی
لرستان - حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در این روزهای کرونایی باید حضور روحانیت و مبلغان در فضای مجازی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، ظهر امروز در جلسه معاونان تبلیغ شهرستان های لرستان و نماینده هجرت استان که به علت شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: فضای مجازی ابزار مهم تبلیغ در عصر حاضر است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی بیشتر از فضای مجازی و تبدیل تهدیدها به فرصت خاطرنشان کرد: باید فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی گسترش یابد و در این راستا نیازمند برنامه ریزی بیشتری هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت راه اندازی منبرهای مجازی اظهار داشت: با روش های نوین تبلیغی باید ارزش های دینی و اسلامی در جامعه تبیین و در زمینه تقویت باورهای دینی نقش آفرین شد.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: در روزهایی شیوع ویروس کرونا و با توجه به شرایط حاکم در جامعه  باید حضور طلاب و روحانیت در فضای مجازی پر رنگ شود.

وی با تأکید بر اینکه باید راهکارهای تبلیغی در فضای مجازی بررسی و تقویت شود، بیان کرد: مبلغان با بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی در عرصه تبلیغ دین، بیان احکام، پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی نقش آفرین باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به استفاده بیشتر خانواده ها و جوانان و نوجوانان از فضای مجازی در ایام کرونا خاطرنشان کرد: با بهره مندی از فرصت ها باید جلوی تهدیدهای فضای مجازی گرفته شود و تبلیغ کارآمد و به موقع لازمه این امر است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات