۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۶۹۶۸۵

طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند

طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند
اصفهان - جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان امروز در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در مدرسه علمیه صدر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان امروز در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان در مدرسه علمیه صدر و با رعایت کامل همه پروتکل های بهداشتی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام احمد سالک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و ضمن تشریح ابعاد مختلف این ترور ناجوانمردانه، این اقدام آمریکایی و صهیونیستی را محکوم کرد.

پ/طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند

حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون «هيهات منا الذله»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «می میریم، می میریم، ذلت نمی پذیریم» از استکبار جهانی و ایادی منطقه ایش اعلام انزجار کرده و مراتب خشم انقلابی خود را نسبت به ترور ناجوانمردانه اعلام داشتند.

در پایان این مراسم بیانیه ای از سوی حوزه علمیه اصفهان صادر شد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارين

احزاب 23: من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا

روح مطهر و بلند دانشمند هسته ای و مجاهد نستوه، برادر پاسدار حاج محسن فخری زاده در جوار علیین و ابرار و ارواح مقدس شهیدان کربلا و سیدالشهدا علیه السلام ، حضرت اباعبدالله عليه السلام آرام گرفت.

بار دیگر تروریست های بزدل، خبیث و رذل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در واپسین روزهای عمر نکبت سیاسی متحد قمارباز شان، یکی از چهره های برجسته و دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند؛ آری ثبت است بر جریده تاریخ که انقلابی ها هرگز نه تطمیع می شوند ونه اهل سازش اند ونه هرگز، تهدید درموردآنان جواب میدهد، فقط این توهم پوشالی رهبران تروریست است که به ظن پلیدشان ، باحذف فیزیکی عناصر علمی و خادمان انقلابی، قدرت تضعیف ملتی پرشکوه، چون ایران را دارند. دشمنان کودن و متحجر، نمی دانند که با ش هادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان، آبیاری خواهد شد و بر هر شاخه آن، جوانان شهادت طلب و انقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست.

پ/طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند

ملت قهرمان ومجاهد ایران در طول سالهای گذشته، ثابت کرد که اینگونه اقدامات تروریستی، هیچ خللی در اراده راسخ و زبرالحدید آنان ایجاد نخواهد کرد و همچون همیشه سربلند و پر شکوه، دست از آرمان های استکبار ستیز و ضدیت با رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی، برنخواهد داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در فرصت مقتضی وعاجل، خواهد داد.

طلاب و روحانیون اصفهان ضمن محکوم نمودن این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند تراز انقلاب را که در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید شهریاری، تو سط ایادی مزدور اسرائیل جنایتکار به فیض شهادت نائل آمدند، را به ساحت مقدس حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، امت حزب الله و خانواده عزیز شان، تسلیت عرض کرده و دیگر بار با شهیدان عزیز میثاق می بندیم و با بهره گیری از شخصیت والای این شهدای عظیم الشان، اعلام می داریم که در گام دوم انقلاب با تمام توان، امیرانه ایستادگی کرده و تا به ثمر نشستن خون شهیدان به حرکت خود ادامه خواهیم داد. /841/

ارسال نظرات