۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۶۹۹۰۰
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر عنوان کرد؛

ادعای دولت برای حل مشکلات اقتصادی؛ از حرف تا عمل

ادعای دولت برای حل مشکلات اقتصادی؛ از حرف تا عمل
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بر ضرورت پایبندی دولت بر تعهدات و مسؤولیت‌های خود تأکید کرد و گفت: دولت از زمان باقی مانده استفاده کرده و به وعده های خود عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به نگرانی و دغدغه مندی مراجع عظام تقلید درباره مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم، بیان کرد: جلسه و نشستی وجود نداشته که رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نسبت به معیشت مردم و مشکلات اقتصادی کشور به دولتمردان تذکر و هشدار نداده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: جای تعجب اینجاست که دولتمردان بعد از سخنان و رهنمودهای علما و مراجع تقلید این گونه بیان می‌کنند که به مسایل و مشکلات اقتصادی آگاهی داریم و در هیأت دولت برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم تصمیم گیری خواهیم کرد؛ اما متأسفانه نتایجی از نشست‌ها دیده نمی‌شود و بلکه اوضاع اقتصادی مردم و گرانی های کالاها هر روز بدتر از گذشته می شود.

وی بر پایبندی وزرا و هیأت دولت بر تعهدات و مسؤولیت‌های خود تأکید کرد و گفت: امید داریم دولت از زمان باقی مانده استفاده کرده و به وعده های خود عمل کند. مجلس شورای اسلامی نیز باید در مسائل کلان و اقتصادی کشور ورود پیدا کند، زیرا مجلس خانه ملت و مرکز تصمیم گیری مسائل کشور است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر اتحاد و انسجام سه قوه در حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و افزود: نباید سران قوا در برابر یکدیگر موضع گیری کنند؛ اما باید برهم نظارت داشته و پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تأکید بر اینکه روحانیت از مردم و مردم از روحانیت هستند، گفت: همواره طلاب و روحانیون در حوادث و بلایا در کنار مردم بودند و در شرایط سخت گروه های جهادی طلاب در کنار مردم قرار دارند.

وی با بیان اینکه مراجع عظام تقلید خط قرمز جامعه اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: دولتمردان حداقل به تذکرات، نصایح و توصیه های مراجع تقلید عمل و برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته کشور به سبب بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح دولتمردان است و بسیاری از بودجه کشور و ارز دولتی صرف و خرج نهادها، مؤسسات اقماری و کالاهای غیر ضروری می­‌شود./998/ت302/ب1

ارسال نظرات