۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۷۰۰۳۸
مدیر انتشارات المصطفی خبر داد؛

چاپ ۷۰ عنوان کتاب جدید در المصطفی

چاپ ۷۰ عنوان کتاب جدید در المصطفی
قلی زاده گفت: بیش از ۶ هزار پژوهشگر دارای پرونده در المصطفی مشغول فعالیت و بیش از ۴۸ هزار اثر توسط این افراد ارائه شده که از این میان ۴ هزار کتاب چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در نشست خبری معاونت پژوهش المصطفی حمیدرضا قلی زاده دبیر برنامه های هفته پژوهش با اشاره به آغاز فعالیت های معاونت پژوهش از چند هفته قبل، گفت: جلسات متعددی در هفته های اخیر انجام شد و در طول این مدت کار گروه اجرایی 10 جلسه را برگزار کرد.

وی اظهار داشت: در هفته پژوهش هر یک از مدارس زیر مجموعه المصطفی برنامه های خاص خود را خواهند داشت و با توجه به برگزاری مجازی اکثر برنامه ها تلاش شد تا از دانشگاه مجازی المصطفی و ظرفیت های آن نهایت بهره را ببریم.

قلی زاده گفت: در بازدیدهایی که در هفته پیش رو از مراکز خواهیم داشت مسائل و مشکلات پیش روی مدارس و زیر مجموعه های المصطفی بررسی خواهد شد.

وی به برگزاری نمایشگاه در هفته پژوهش در المصطفی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به ارائه جدیترین آثار پژوهشی پژوهشگران المصطفی می پردازد.

قلی زاده افزود: بیش از 6 هزار پژوهشگر دارای پرونده در المصطفی مشغول فعالیت های پژوهشی هستند و بیش از 48 هزار اثر توسط این افراد ارائه شده که از این تعداد بیش از 4 هزار کتاب و بیش از 11 هزار مقاله منتشر شده است و یکی از برنامه های هفته پژوهش تقدیر از پژوهشگران برتر است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام نوبخت مدیر انتشارات المصطفی در ضمن گزارشی اظهار داشت: مرکز نشر در سال گذشته بیش از 70 عنوان کتاب نشر اول را به چاپ رسانده و بیش از 370 عنوان کتاب نیز تجدید چاپ شده اند.

کاظم محسنی مدیرکل امور پژوهشی جامعةالمصطفی در این نشست خبری با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص شکل گیری کرسی های آزاد اندیشی، گفت: با حمایت هایی که در این مجموعه از کرسی های اندیشی شده 2 کرسی در المصطفی به ثبت رسیده و بیش 30 کرسی ترویجی نیز در المصطفی برگزار شده است./1399/پ202/ب1

ارسال نظرات