۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۷۰۰۴۳
امام جمعه ثلاث باباجانی:

امنیت مهمترین و اولین موهبت و نعمت الهی است

امنیت مهمترین و اولین موهبت و نعمت الهی است
کرمانشاه - امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: امنیت مهمترین و اولین موهبت و نعمت الهی است که در سایه آن می توان در سایر حوزه ها موفق عمل کنیم،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی؛ شب گذشته در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: هیچ کسی نمی تواند منکر خدمات نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی در کشور باشد.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: با این وجود همیشه گروه ها و جریان هایی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که به دنبال حاشیه سازی برای نیروهای مخلص نظامی، انتظامی و... هستند.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه امنیت کنونی کشور به ویژه کرمانشاه مرهون ایثارگری های نیروهای نظامی و امنیتی است، بیان داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از گروه های معاند و ضدانقلاب به دنبال ضربه زدن به این انقلاب بوده و هستند ولی با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی تمامی این تلاش ها به در بسته خورده است.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در بحث مرزداری و مبارزه با قاچاق کالا و... شهیدان زیادی از ابتدای انقلاب تاکنون داشته ایم و این بهترین مدرک برای اثبات روحیه انقلابی شما عزیزان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه گفت: یکی دیگر از مقولات، بحث ایجاد امنیت داخلی در کشور است، بی شگ اگر تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور نبود، خدا می داند که در بحث امنیت چه وضعیتی داشتیم.

این عالم اهل سنت امنیت را یک نعمت الهی عنوان کرد و افزود: امنیت مهمترین و اولین موهبت و نعمت الهی است که در سایه آن می توان در سایر حوزه ها موفق عمل کنیم، ولی اگر در بحث امنیت با مشکل مواجه باشیم، هرگز نمی توانیم در مباحثی همانند اقتصاد، فرهنگ و... موفق عمل کنیم.

ماموستا شیخی با اشاره به اینکه نباید پرسنل انتظامی در مسیر جریان های سیاسی و حزبی قرار بگیرند، گفت: ورود به عرصه های سیاسی برای نیروهای نظامی هزینه های بسیاری می تواند به دنبال داشته باشد.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: البته بایسته است که نیروهای نظامی از بینش و بصیرت سیاسی برخوردار باشند تا بهتر بتوانند به وظایف انقلابی و جهادی خود عمل کنند./1400/

ارسال نظرات