۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۶۹۸۷۳
حجت الاسلام و المسلمین عربیان:

«ترور» مانیفست سیاست جهانی صهیونیست است

«ترور» مانیفست سیاست جهانی صهیونیست است
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین عربیان گفت: «ترور» مانیفست سیاست جهانی صهیونیست است و ادله بسیاری در اثبات این ادعا موجود است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: در سال های اخیر سبک و سیاق دشمنی معاندان این نظام و انقلاب کاملا تغییر کرده است و برای تحت فشار قرار دادن این نظام و ملت دسیسه های جدیدی پی ریزی کرده اند.

این استاد حوزوی با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: ترور شهیدان سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فخزی زاده و... نمونه جدیدی از جبهه گیری دشمنان این نظام به ویژه جریان صهیونیست در مقابل این انقلاب است.

وی این جنایت های را معلول استیصال دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: ترور مانیفست سیاست جهانی صهیونیست است و ادله بسیاری در اثبات این ادعا موجود می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: کارنامه کشتار بی گناهان توسط جوخه های مرگ سازمان موساد و دیگر زیرمجموعه های آن برای تمامی ما روشن است، اسرائیل غاصب که اکنون در باتلاق دست و پا می زند برای بقای بیشتر دست به هر جنایتی می زند که ترور و به شهادت رساندن محسن فخری زاده آخرین نمونه از تلاش های بیهوده این رژیم ضدبشری است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ترور شهید محسن فخری زاده به معنای واقعی نمی تواند یک دستبرد برای اسرائیلی ها و دیگر اذنابش باشد، گفت: خوب به یاد داریم که در اولین ساعات شهادت سردار سلیمانی توسط مزدوران و تروریست های آمریکایی، دستگاه دیپلماسی آمریکا بسیار مسرور بود ولی چندی نگذشت که این شادی آنان با موشک باران عین الاسد به عزا تبدیل شد، لذا بی شک آمران و عاملان شهادت فخری زاده نیز این پروسه را به خوبی تجربه خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان از ترور شهید فخری زاده چندین هدف را دنبال می کنند، اولین هدف آنها ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که خوشبختانه این آرزوی ننگین دشمنان نتیجه عکس خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: از سوی دیگر شاید در ظاهر یکی از نخبگان و فرزندان این سرزمین و انقلاب اکنون در میان ما نباشد، ولی بی شک هزاران فخری زاده دیگر در این کشور داریم که جای این شهید بزرگوار را پر خواهد کرد./1400/

ارسال نظرات