۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۶۴۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

چهره واقعی صهیونیست جهانی از هر زمان دیگری هویداتر شده است

چهره واقعی صهیونیست جهانی از هر زمان دیگری هویداتر شده است
کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان واقعی بشریت با این اعمال سخیفانه و ضدبشری خود روز به روز چهره غیرانسانی خویش را برای جهانیان آشکارتر می کنند.

ماموستا عبدالرحمان مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: جامعه جهانی اکنون در بدترین شرایط به سر می برند و این وضعیت نیز در کشورمان و نیز استان کرمانشاه حاکم است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: بیماری کرونا لطمات و صدمات خود را به صورت چشمگیری به همه وارد نموده است، بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده است و عملا منبع درآمدی برخی از اقشار از بین رفته است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این وضعیت باید مسؤولان و جامعه به گونه ای خاص با هم تعامل داشته باشند تا هرچه سریعتر از این وضعیت خارج شویم.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه همراهی مردم عامل اصلی قطع زنجیره این ویروس است، بیان داشت: بی شک با وجود تمام زحمات کادر درمانی در این ماهها باید گفت تا زمانی که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند این وضعیت در جامعه وجود دارد و هر روز باید شاهد آمار بستری و مرگ هم وطنان و هم استانی هایمان بر اثر کرونا باشیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده اشاره کرد و گفت: شهادت دکتر فخری زاده توسط عوامل استکبار نشانه های اضمحلال این کشورهای مستکبر و زورگو را نشان داد.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: در سالهای اخیر بسیاری از دانشمندان و نخبگان کشورمان توسط تروریست دولتی صهیونیست و آمریکا به شهادت رسیده اند که این یک جنایت بزرگ بشری محسوب می شود.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه ترور شهیدان سلیمانی، فخری زاده و... چهره پلید دشمنان بشریت را هویدا ساخت، بیان کرد: دشمنان واقعی بشریت با این اعمال سخیفانه و ضدبشری خود روز به روز چهره غیرانسانی خویش را برای جهانیان آشکارتر می کنند. اکنون چهره واقعی صهیونیست جهانی از هر زمان دیگری هویداتر شده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با این وجود دشمنان باید بدانند که این اعمال نابخردانه و کور هرگز نمی تواند خللی در روحیه انقلابی و ولایتمداری ملت ایران ایجاد کند و نیز باید این حقیقت را بپذیرند که روزهای یکه تازی آنان به سرآمده است./1400/

ارسال نظرات