۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۶۹۴۰۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ترور شهید فخری زاده فهماند که مذاکره با دشمن یک خطای استراتژیک است

ترور شهید فخری زاده فهماند که مذاکره با دشمن یک خطای استراتژیک است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: جنایتی که دشمنان علیه شهید فخری زاده، دانشمند ایرانی انجام دادند چهره واقعی آنان را هویدا ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به جنایت دشمنان در ترور شهید محسن فخری زاده، عنوان داشت: دشمن گمان می کند با این اعمال وحشیانه می تواند روحیه ملت ایران را در هم بشکند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این حرکت دشمن نه تنها زمینه یأس در بین ملت انقلابی و ولایتمدار ایران را فراهم نمی کند، بلکه بالعکس این جنایت دشمنان انقلاب باعث تقویت روحیه انقلابی گری این ملت در برابر دسیسه های معاندان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهید کردن نخبگان و دانشمندان ما چه تعبیری می تواند به جز خوی وحشیگری آمریکایی ها و اسرائیلی های غاصب را به جهانیان نشان دهد؟!.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتقام خون این شهید گرفته خواهد شد، بیان داشت: شک نداریم که متفکران دیگری راه این شهید عزیز را در کشور دنبال می کنند و اجازه نمی دهند که دشمن در برنامه های شیطانی خود موفق باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: جنایتی که دیروز دشمنان علیه یک دانشمند ایرانی انجام دادند چهره واقعی آنان را هویدا ساخت و مهمتر اینکه به کسانی که همواره به دنبال مذاکره هستند فهماند که آزموده را آزمودن خطاست./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
ما منتظريم ببينيم چه كسي از اين پس دم از مذاكره ميزند
0
0