۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۶۹۳۳۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ایران بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان است

ایران بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت:تاریخ نشان داده است که ایران بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان است بااین حال دشمنان همواره ایران را عامل بی ثباتی معرفی می کنند

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: کاری که روز گذشته عوامل پلید شیطان در ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده انجام دادند به نوعی نشان دهنده استیصال معاندان انقلاب و اسلام بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به آیه مبارکه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، گفت: این حرکت و جنایت ضدبشری به نوعی این مهم را به ما اعلام کرد که دشمنان در مقابل ملت ایران تسلیم شده اند و اینگونه اقدامات جنایتکارانه نوعی استیصال و درماندگی آنان است.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: شاید به گمان دشمنان این ترور یک دستاورد بزرگ برایشان باشد، ولی این کار صهیونیست ها و اذنابش نه تنها خللی در روحیه ملت ایران ایجاد نمی کند بلکه باعث مصمم تر شدن روحیه انقلابی جوانان این مملکت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی عنوان کرد: از سوی دیگر دشمنان به شدت از قدرت گرفتن ایران اسلامی در هراسند، لذا با انجام این اقدامات تروریستی کورکورانه به دنبال رسیدن به خواسته های نامشروع خود هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان بعد از بیش از 4 دهه هنوز درک نکرده اند که این ملت همان ملت انقلابی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی هستند و این کارهای تروریستی هرگز خللی در روحیه آنها ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی افزود: بی شک عمل تروریستی روز گذشته عوامل جنایتکار رژیم غاصب اسرائیل روند از بین رفتن این رژیم ضدبشری را سرعت خواهد بخشید و ان شاء الله در آینده نزدیک اثری از این دولت غاصب و آدمکش بر روی زمین نخواهد ماند.

این استاد حوزوی در ادامه تاکید کرد: خون هر مسلمانی ارزشمند است و از خون پاک شهید فخری زاده هزاران دانشمند دیگر بپا می خیزد و دشمنان با اینگونه اقدامات نمی توانند مسیر رو به رشد این انقلاب مردمی و اسلامی را سد کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که ایران بزرگترین قربانی تررویسم دولتی در جهان است با این حال دشمنان همواره ایران را عامل بی ثباتی در منطقه و جهان معرفی می کنند که این سخن معاندان، کلامی نابخردانه است.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: بی شک راه شهدایی به مانند شهید محسن فخری زاده برای همیشه ادامه خواهد داشت و با رفتن این شهید والامقام جوانان انقلابی بسیاری جای وی را پر خواهند کرد./1400/

ارسال نظرات