۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۶۹۳۸۸
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تاکید کرد؛

آمادگی طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب برای حضور در بیمارستان ها

آمادگی طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب برای حضور در بیمارستان ها
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: طلاب کرمانشاه به ویژه اسلام آباد غرب آمادگی خود را برای امدادرسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان اعلام کرده اند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با محکوم کردن جنایت دشمنان انقلاب، بیان داشت: ترور دانشمند ایرانی؛ شهید محسن فخری زاده بی شک نشان از زبونی و درماندگی دشمنان دارد.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب افزود: بی شک این اقدام جنایتکارانه دشمنان این کشور و نظام بی پاسخ نخواهد ماند و فرزندان این آب و خاک پاسخ دندان شکنی به عاملین این جنایت بزرگ خواهند داد.

حجت الاسلام کرمی نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تاثیرگذار گروه های جهادی طلاب، گفت: خوشبختانه گروه های جهادی طلاب به صورت خودجوش در کشور به تدریج ظهور کرده اند و منشأ کارهای بزرگی بوده و هستند.

این استاد حوزوی بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی طلاب به یک بخش خاص محدود نمی شود و این مهم در سال های اخیر به اثبات رسیده است.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در ادامه با اشاره به ضرورت ورود طلاب و روحانیون به عرصه مبارزه با بیماری کرونا، تاکید کرد: حوزه های علمیه کشور با رصد کامل وضعیت موجود جامعه به این نتیجه رسیده است که حضور طلاب در بیمارستان ها و حضور در کنار بیماران کرونایی در شرایط کنونی بسیار حساس و کلیدی است.

حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه سخنان خود گفت: بیماران کرونایی به علت بستری بلندمدت در بیمارستان ها به نوعی دچار فشار روحی و روانی می شوند، از این رو حضور روحانیون و طلاب می تواند بخشی از بار روانی این افراد را کم کند.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیاری از طلاب در شهرستان های کرمانشاه به ویژه اسلام آباد غرب آمادگی خود را برای امدادرسانی به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان اعلام کرده اند.

این استاد حوزوی افزود: در صورتی که بیمارستان های این شهرستان نیازی به تامین نیروی انسانی و متعهد داشته باشد، بسیاری از طلاب حوزه علمیه اسلام آبادغرب آماده حضور داوطلبانه در بیمارستان های این شهر می باشند.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: همچنین طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب در قالب گروه های جهادی در کنار سایر اقشار جامعه همانند بسیجیان و... در رزمایش کمک های مومنانه حضور فعالانه داشته و دارند.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: گروه های جهادی طلاب حضور خود در عرصه های امدادی و ملی را وظیفه انسانی و شرعی خویش می دانند و بی شک در راه اعتلای انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات