۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۵۸۲
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه عنوان کرد؛

آمادگی طلاب خواهر کرمانشاه برای حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی

آمادگی طلاب خواهر کرمانشاه برای حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: طلاب خواهر استان کرمانشاه آمادگی کامل خود را برای مقابله با بیماری کرونا و حضور در بیمارستان ها اعلام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده عنوان کرد: بار دیگر دستان استکبار جهانی و صهیونیست به خون یکی دیگر از نخبگان و اندیشمندان این کشور آغشته شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: بی شک این عمل وقیحانه و غیرانسانی نشات گرفته از ناکامی های روزمره آمریکایی ها و صهیونیست هاست و با این کار می خواهند از واقعیت های موجود فرار کنند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت ویژه جامعه بیان کرد: متاسفانه بیش از 10 ماه می باشد که کشورمان و حتی کل جهان درگیر ویروس منحوس کرونا شده و این امر خسارت ها و آسیب های جانی و مالی بسیاری به دنبال داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی ادامه داد: برای برون رفت از این وضعیت همه به نوعی مسؤولیم و باید در این وضعیت در کنار کادر درمان و پزشکی باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه گروه های جهادی در کشور به ویژه گروه های جهادی طلاب نقش بسیار پررنگی در مقابله با این وضعیت داشته و دارند و در این میان خدمات طلاب و روحانیون به مردم و جامعه بسیار چشمگیر است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: طلاب خواهر استان کرمانشاه نیز در کنار سایر گروه های جهادی آمادگی کامل خود را برای مقابله با این بیماری و حضور در بیمارستان ها اعلام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی اظهار داشت: تعداد زیادی از طلاب خواهر حوزه های علمیه کرمانشاه حکم ماموریت دریافت کرده اند و در صورت اعلام نیاز بخش درمانی استان در بیمارستان ها و مراکز درمانی به عنوان کمک پرستار و... حضور خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: طلاب خواهر حاضر در بیمارستان ها در بحث مباحث شرعی و دینی به بیماران کرونایی مشاوره های لازم را ارائه می دهند و نیز بخشی از بار روحی و روانی این گروه آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا را تسکین می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تا پایان وضعیت کرونا در کشور گروه های جهادی طلاب خواهر و برادر حضوری مستمر در میدان جهاد دارند و این امر را وظیفه دینی و انسانی خود می دانند./1400/

ارسال نظرات