۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۶۲۷
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

ردپای آمریکا و اسرائیل غاصب در هر جنگ، ترور و خشونتی پیدا است

ردپای آمریکا و اسرائیل غاصب در هر جنگ، ترور و خشونتی پیدا است
کرمانشاه - ماموستا احمد شیخی گفت: در هر کجای جهان که جنگ، ترور و خشونت وجود دارد می توان به راحتی ردپای کشورهای آمریکا و اسرائیل غاصب را در آن پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی عصر امروز در دیدار با جمعی از ائمه جمعه منطقه پاوه و اورامانات که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان و در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب در سال های اخیر تلاش های خود را برای تضعیف این نظام اسلامی به صورت چشمگیری افزایش داده اند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: این فشارها یا در قالب تحریم بوده است یا در قالب فشارهای سیاسی و حتی ترور روی داده و آخرین نمونه های آن را می توان ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده و... عنوان کرد.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه این اقدامات کور صهیونیست ها و آمریکایی ها برای ایجاد یک جنگ روانی و حتی نظامی است، بیان داشت: دولت آمریکا و اسرائیل چندین هدف مشترک را به صورت هماهنگ در منطقه و حتی جهان دنبال می کنند.

ماموستا شیخی گفت: اولین و اصلی ترین هدف آن در بُعد منطقه ای تشدید فشار بر جمهوری اسلامی برای دست بر داشتن این نظام از آرمان هایش می باشد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بُعد وسیع تر این کشورهای مستکبر به دنبال ایجاد نفاق و دودستگی در بین کشورهای اسلامی هستند و دست به هر توطئه ای می زنند که وحدت به معنای واقعی کلمه بین برادران دینی و مسلمان عملی نشود.

ماموستا شیخی با اشاره به اینکه کارنامه این دو کشور نشان دهنده چهره ضدبشری آنهاست، عنوان کرد: در هر کجای جهان که جنگ، ترور و خشونت وجود دارد می توان به راحتی ردپای کشورهای آمریکا و اسرائیل غاصب را در آن پیدا کرد.

این عالم اهل سنت وحدت را نیاز حیاتی کنونی کشور اسلامی عنوان کرد و گفت: علیرغم هویدا شدن چهره پلید نفاق در جهان اسلام بازهم برخی از سران کشورهای اسلامی با اعمال نابخردانه خویش، باعث ایجاد فتنه و دودستگی در جهان اسلام می شوند که نمونه آن را می تواند عملکرد سیاسی کشورهای امارات، بحرین، عربستان در قبال رژیم صهیونیستی، آمریکا و... عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور ایران بین برادران اهل سنت و اهل تشیع اختلافی که دشمنان به دنبال آن هستند وجود ندارد و باید همه قدردان این مهم باشیم و از آن با جان و دل دفاع کنیم.

ماموستا شیخی در پایان سخنان خود با محکوم کردن اهانت رسانه ها و کانال های ضدانقلاب و معاند به ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه شهرستان پاوه بیان داشت: بی شک هرگز جایگاه مردمی ماموستا ملاقادر قادری با این دروغ های کذب و هدفمند دشمنان جهان اسلام خدشه دار نمی شود، زیرا کارنامه ایشان، کارنامه ای درخشان است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات