۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۷۰۱۶۹
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی با صراحت در مواقع حساس از خط امام و رهبری دفاع کرد

آیت الله یزدی با صراحت در مواقع حساس از خط امام و رهبری دفاع کرد
رییس دانشگاه امام صادق(ع) در پی رحلت فقیه مجاهد و انقلابی آیت الله یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعدی رییس دانشگاه امام صادق(ع) در پی رحلت فقیه مجاهد و انقلابی آیت الله یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با تاسف و تاثر رحلت فقیه مجاهد و انقلابی، یار دیرین امام و رهبری آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمه الله علیه) را به محضر بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی)، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه‌های علمیه و نیز به جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم تسلیت عرض میکنم.

این عالم خستگی ناپذیر از آغاز نهضت امام راحل، به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداخت و پس از پیروزی انقلاب در سنگرهای مهم و حساس نظام از ریاست قوه قضائیه و مجلس خبرگان رهبری تا شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین به نظام اسلامی و مردم خدمت کرد و با صراحت تمام در مواقع حساس و خطیر از آرمان های انقلاب، امام و رهبری دفاع کرد. این مجاهد نستوه در حوزه علمیه نیز ضمن تدریس، تحقیق و تالیف از نظریه حوزه انقلابی به جد دفاع نمود و منشاء خدمات ارزشمندی شد.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد این ضایعه به بیت مکرم، علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای ایشان از خدای متعال مسئلت می نمایم.

حسینعلی سعدی

رییس دانشگاه امام صادق (علیه السلام)

ارسال نظرات