۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۰۱۹۸
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

وفاداری آیت الله یزدی بهترین الگو برای طلاب جوان است

وفاداری آیت الله یزدی بهترین الگو برای طلاب جوان است
کرمانشاه - تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: آیت الله یزدی در عمل بارها وفاداری خود به نظام را علیرغم تلاشهای دشمنان، نشان داد که این امر باید بهترین الگو برای طلاب جوان باشد.

آیت الله سیدعباس میریونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی، مرحوم آیت الله محمد یزدی اظهار داشت: درگذشت آیت الله محمد یزدی فقدان و ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام به ویژه حوزه های علمیه، علما و... بود.

تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: آیت الله یزدی در طول عمر پربرکت خویش همواره به عنوان یک پشتیبان محکم و استوار برای این انقلاب و نظام اسلامی نقش آفرینی کردند.

این عالم کرمانشاهی گفت: آیت الله یزدی از همان ابتدای آغاز نهضت امام راحل علیه نظام ستم شاهی در کنار امام خمینی(ره) حضور داشتند و در این مسیر بارها دستگیر، زندانی و تبعید شدند ولی هرگز دست از حمایت از مرجعیت و امام خمینی (ره) برنداشتند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین مرحوم آیت الله یزدی همواره در عمل بارها وفاداری خود به نظام را علیرغم تلاش های دشمنان برای حاشیه سازی علیه ایشان، نشان داد که این امر باید بهترین الگو برای طلاب جوان باشد.

آیت الله میریونسی در ادامه افزود: آیت الله یزدی به مدت 10  سال متولی قوه قضائیه بودند، دورانی که علیرغم تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره ایشان و دستگاه قضا، توانست به بهترین نحو ممکن این قوه را اداره و مدیریت کنند.

تولیت حوزه علمیه کنگاور در ادامه بیان داشت: از سوی دیگر بصیرت و بینش دینی و سیاسی ایشان در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی توانست مانع بسیاری از قرائت های نادرست علیه این انقلاب مردمی و اسلامی شود.

این عالم کرمانشاهی در پایان سخنان خود گفت: آیت الله یزدی در آخرین لحظات عمر پربار خویش همواره پاسداری جان برکف در دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه بودند و این مهم باید برای همه ما نصب العین قرار گیرد./1400/

ارسال نظرات