۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۷۰۲۱۶
فقیه بصیر؛

آیت‌الله یزدی الگویی ماندگار برای نسل امروز و فردای ایران اسلامی است

آیت‌الله یزدی الگویی ماندگار برای نسل امروز و فردای ایران اسلامی است
فرمانده کل سپاه با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمد یزدی تاکید کرد: مجاهدت این عالم الگویی ماندگار از یک روحانی تراز مکتب انقلاب فرا روی حوزه های علمیه کشور قرار داده است.

 به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی ارتحال آیت الله شیخ محمد یزدی(ره) رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از یاران دیرین امامین انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء

ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله شیخ محمد یزدی (ره)، رئیس معزز شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از یاران صادق و دیرین امامین انقلاب اسلامی، موجب تأثر و تأسف کثیر گردید.

مجاهدت‌های عالمانه و مخلصانه و همت سترگ و موثر آن روحانی پارسا و فقیه بصیر در همراهی با نهضت اسلامی و نقش آفرینی های مثال‌زدنی  و هوشمندانه و توأم با ژرف اندیشی در کوران حوادث و رخدادهای پیش و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ویژه در قامت ریاست قوه قضائیه، نمایندگی ملت در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و نیز عضویت شورای نگهبان و صحنه های خطیر دیگر، الگویی ماندگار از یک روحانی تراز مکتب و نیازهای انقلاب و جامعه دینی، فرا روی نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی به ویژه حوزه های علمیه کشور قرار داده است.

این مصیبت بزرگ و ثلمه جبران ناپذیر را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ‌(عج)  و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم و آحاد ارادتمندان و شاگردان داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیه فقید سعید؛ رضوان و جنت الهی و برای عموم مصیبت دیدگان به ویژه بازماندگان گرامی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات