۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۷۰۳۰۰

جهادگرانی که مرحمی بر زخم های مردم ماهشهر شدند

جهادگرانی که مرحمی بر زخم های مردم ماهشهر شدند
امام جمعه ماهشهر با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی و بسیجیان اظهار داشت: حضور به موقع گروه‌های جهادی همیشه مرحمی بر زخم آسیب دیدگان بوده است.
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با بارش‌های اخیر ماهشهر که منجر به آب گرفتگی و سیل در این شهرستان شد بیان داشت: آب گرفتگی اخیر در کنار آسیب‌ها و مضرات خود برکاتی از جمله رونق کشاورزی و جلوگیری از خشکسالی را به همراه دارد که شاید اکنون کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به فعالیت‌هایی که باید انجام شود تا این رحمت خدا تبدیل به نعمت شود عنوان داشت: ضعف مدیریت شهری مبحث تازه‌ای نیست و مدیریت نقش اثرگذاری را در استان دارد؛ بنابراین باید برای بودجه‌های وارد شده به استان اولویت بندی صورت گیرد.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: مسؤولان کشور به ضعف مدیریتی  در حوزه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی استان آگاهند؛ بنابراین استان به اعتبارات بیشتر برای رفع مشکل فاضلاب در مرکز استان و برخی مناطق که در بارش اخیر دچار خسارت شدند؛ نیازمند است.

وی گفت: مسؤولان کشور نیزهمانگونه که مسؤولان استانی باید پیگیری کنند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه ماهشهر در پایان با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی و بسیجیان اظهار داشت: حضور به موقع گروه‌های جهادی همیشه مرحمی بر زخم آسیب دیدگان بوده است؛ این گروه‌ها پس از فروکش کردن آب برای شست و شو منازل، فرش‌ها و دریافت آمار وسایل از بین رفته در اثر سیل برنامه ریزی کردند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات