۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۶۲۵۵

اعلام آمادگی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی برای غسل و کفن متوفیان کرونایی

اعلام آمادگی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی برای غسل و کفن متوفیان کرونایی
حجت الاسلام موسوی با اشاره فتوای رهبر انقلاب مبنی بر غسل و کفن اموات کرونایی از آمادگی برخی از طلاب مدرسه برای شرکت در غسل و کفن متوفیان کرونایی خبر داد.
حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره فتوای رهبر انقلاب مبنی غسل و کفن اموات کرونایی از آمادگی برخی از طلاب مدرسه برای شرکت در غسل و کفن متوفیان کرونایی خبر داد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام بیان داشت: با توجه به اهمیت غسل و تکفین و تدفین فوتی‌های کرونایی، آمادگی خود را به مدرسه علمیه صاحب الزمان و امام جمعه ماهشهر اعلام کردیم تا در صورت نیاز طلابی اعزام کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دوره‌هایی برای آمادگی بهتر طلاب برگزار می‌کنیم، عنوان داشت: در زمینه تهیه وسایل مورد نیاز طلاب برای غسل و کفن اموات، طبق وعده‌های داده شده مسئولان شهرستان مشکلی وجود ندارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در مرحله اول سه طلبه اعزام خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه بیماران کرونایی در بندر ماهشهر بستری می‌شوند و به احتمال قوی در صورت فوت، همانجا غسل و کفن خواهند شد؛ از این رو اکیپ مشترکی با مدرسه صاحب الزمان شکل خواهد گرفت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات