۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۴۶۲۰۳
رییس جمهور:

مردم ایران ایثار و جهاد کادر درمانی را فراموش نخواهند کرد

مردم ایران ایثار و جهاد کادر درمانی را فراموش نخواهند کرد
رییس جمهور با اشاره به اینکه تلاش کادر درمانی در تاریخ کشور ثبت شده است، گفت: مردم ایران هیچگاه فداکاری، جهاد و ایثار پزشکان و پرستاران را فراموش نخواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امروز در گفت و گو با مسؤولان خوزستانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشکر از مجموعه کادر درمانی استان اظهار داشت: مردم خوزستان همیشه در شرایط سخت کشور (دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور) در خط مقدم مبارزه بودند، امروزه هم خوزستان بار سنگینی برای امنیت غذایی و انرژی و بخش‌های صنعتی کشور بر عهده دارد.

رییس جمهور با اشاره به بندرگاه‌های بزرگ و جاده‌های اصلی خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال جدید سال موفقیت مردم ایران و خوزستانی‌ها باشد و شاهد شرایط عادی و معمولی با رهایی از ویروس کرونا باشیم تا خدمت مردم خونگرم استان رسیده و طرح‌های مهم پیش رو در سال ۹۹ را افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه کار‌های بزرگی از سوی مدیران کشوری و بخش درمان برای مقابله با کرونا ویروس صورت گرفته است، عنوان داشت: برای تولید کشور و تأمین نیاز‌های کشور، کار‌های بزرگی از طریق جاده ها، حمل و نقل، کشاورزان و صنعتگران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش کادر درمانی در تاریخ کشور ثبت شده است، عنوان داشت: مردم ایران هیچگاه روز‌های فداکاری، جهاد و ایثار پزشکان و پرستاران را فراموش نخواهند کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات