۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۷۰۳۸۲
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون اهواز خبر داد؛

تشکیل قرارگاه کمک به آسیب دیدگان از سوی امام جمعه اهواز

تشکیل قرارگاه کمک به آسیب دیدگان از سوی امام جمعه اهواز
حجت الاسلام بیت سیاح گفت: از ساعات نخست آبگرفتگی، قرارگاهی از طرف حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و با همت مرکز مدیریت حوزه و بسیج طلاب برای کمک به مردم شکل گرفت.
حجت‌الاسلام سعید بیت سیاح، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب اهوازی از زمان آغاز بیماری کرونا، بیان داشت: نخستین دوره اعزام طلاب جهادی در اهواز از ۲۷ خرداد آغاز و تا ۱۸ مرداد ادامه داشت؛ طی این اعزام ۴۰۰ طلبه به یازده بیمارستان خوزستان اعزام شدند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون اهواز در خصوص دور دوم اعزام طلاب جهادی برای کمک به بیماران و کادر درمان اظهار داشت: طلاب داوطلب از ابتدای آبان ماه همزمان با موج سوم بیماری کرونا آغاز به کار کردند.

حجت الاسلام بیت سیاح در رابطه با فعالیت‌های دیگر طلاب جهادی افزود: این طلاب جهادی در زمینه‌های مختلفی مانند توزیع بسته‌های فرهنگی، موکب سیار امام رضا (ع)، توزیع دمنوش و تقسیم اقلام ارسالی از سوی خیرین فعالیت می‌کنند.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون اهواز در خصوص تغسیل فوتی‌های کرونا توسط طلاب اظهار داشت: از روز‌های آغازین بیماری کرونا و ازدیاد فوتی‌ها، طلاب خوزستانی در شهر‌های مختلف استان وارد عمل شده و کار تغسیل فوتی‌ها را انجام دادند.

حجت الاسلام بیت سیاح با اشاره به آب گرفتگی‌های اخیر استان خوزستان و حضور طلاب جهادی در کمک رسانی به مردم بیان داشت: از ساعات نخست آبگرفتگی قرارگاهی از طرف حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان و با همت برکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و بسیج طلاب شکل گرفت؛ برای هر منطقه مرکز محور مشخص شد و در همان ساعات نخست اعزام نیرو‌های جهادی از سوی بسیج طلاب صورت گرفت.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون اهواز افزود: از سری فعالیت‌های بسیج طلاب اعزام نیرو به همه نقاط استان، توزیع غذا گرم و بسته ۷۲ ساعته، توزیع گوشت گرم با پیگیری برنامه سمت خدا و توزیع پتو و موکت با همکاری حلال احمر بود.

وی در پایان گفت: هم اکنون مشغول مطالبه گری شهر‌های درگیر با آب گرفتگی در بحث جبران خسارت، معافیت از حق دفع فاضلاب، عوارض شهرداری و کمک بلاعوض به مردم آسیب دیده هستیم./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات