۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۷۰۴۴۳

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی
موضوعی که نشان‌دهنده یک شکاف در آمریکاست، آقای روحانی حواستان به تفکیک قوا باشد، لطفاً جوانان پخته خواب ریاست جمهوری ببینند، کاری که دولت نکرد، بچه‌های هیأت می‌کنند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، موضوعی که نشان‌دهنده یک شکاف در آمریکاست، آقای روحانی حواستان به تفکیک قوا باشد، لطفاً جوانان پخته خواب ریاست جمهوری ببینند، کاری که دولت نکرد، بچه‌های هیأت می‌کنند بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی است.

 

موضوعی که نشان‌دهنده یک شکاف در آمریکاست

سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی به نقل از جو والش کاندیدای سابق ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه طی توییتی نوشت: تجزیه یک واقعیت است و این واقعیت پیش از ترامپ وجود داشت. گرایش به تجزیه نشان‌دهنده یک شکاف در آمریکاست.

 

 

آقای روحانی حواستان به تفکیک قوا باشد

اکبر نبوی، منتقد سینما خطاب به رئیس‌جمهور طی توییتی نوشت: آقای روحانی! ۲۴ میلیون رای آورده‌اید؟ سلمنا. اما حتی اگر رای‌تان بیش از این هم بود حق و اجازه ندارید در برابر قانون بایستید. نظام جمهوری در ایران بر پایه‌ی اصل تفکیک قواست و نه استبداد یکی از قوا.

 میزان محبوبیت‌ شما به زیر ۷درصد رسیده. می‌دانید یعنی چه؟

 

لطفاً جوانان پخته خواب ریاست جمهوری ببینند

حامد کاشانی، کارشناس مسائل دینی درباره انتخابات ۱۴۰۰ طی توییتی نوشت: لشگری از جوانان، خواب ریاست جمهوری دیده‌اند. ان شاء الله دولت جوان حزب اللهی محقق شود، ولی باید بدانیم جوانی جای علم، تجربه و تعهد را نمی‌گیرد، بلکه در کنار آنها، قوام فرد اصلح است. صرفا با چند توییت و خواندن چند واحد درسی، کسی شایسته مسئولیت سنگین نمی‌شود. جوان پخته می‌خواهیم

 

 

کاری که دولت نکرد، بچه‌های هیأت می‌کنند

دانیال معمار، فعال رسانه‌ای درباره حمایت های دولت برای فرزندآوری طی توییتی نوشت: دولت برای تشویق به فرزندآوری چه کرد؟ گفت یارانه نوزادان جدید را نمی‌دهد

حالا هیأت یامهدی(عج) در اسلامشهر به اهالی گفته‌اند که با تولد فرزند جدید، هم هدیه یک میلیون تومانی می‌دهند و هم نیمی از هزینه پوشاک و پوشک نوزاد را پرداخت می‌کنند.

 

 

به این میگن عروسی موندگار

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

زوج شیرازی، علی و زهرا تصمیم گرفتند هزینه مراسم ازدواج‌شان را  با تهیه ۱۱۰ قواره چادر به ارزش ۲۵ میلیون تومان در نذر حیا خرج کنن و همچنین هزینه شام عروسی را به تهیه بسته‌های غذایی برای افراد ضعیف جامعه که به لحاظ اقتصادی مشکل دارند به مبلغ ۶ میلیون تومان خرج کنن...

 

 

وقت استفاده دولت از مسلک تاجرها فرا رسید

علی چاغروند، مدیر طرح و برنامه اتاق ایران طی توییتی نوشت:

خبرها حاکی از تحریم عمومی کالاهای ترک در ارمنستان است.

تعامل صحیح و سریع بین دولت و بخش خصوصی، جهت ورود به بازار ۳۰۰ میلیون دلاری ارمنستان برای اقتصاد کشور راهگشاست.

امیدوارم در این وضعیت اقتصادی دولت از مسلک تاجرها به نفع مردم و معیشت آنها استفاده کند.

 

تا کی باید مناصب تخصصی اقتصاد ایران دست نابلدان باشد؟

سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص طلب صندوق های بازنشستگی در توییتر نوشت: دولت سال بعد باید ۱۴۰هزارمیلیارد تومان از بیت المال به صندوق‌های بازنشستگی بپردازد.

غرامت نابلدی سیاسیونی که مسئولیت پیچیده این صندوق‌ها را قبول و ورشکسته‌شان کرده‌اند.

تا کی باید مناصب تخصصی اقتصاد ایران دست کسانی باشد که اصول علم اقتصاد را نمیدانند و تصمیم‌های فلاکت‌بار میگیرند؟

 

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات