۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۶۷۰۴۵۶

واکنش حجت الاسلام رفیعی به انتشار کلیپ دفاع از برجام

واکنش حجت الاسلام رفیعی به انتشار کلیپ دفاع از برجام
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی راجع به کلیپی که به صورت تقطیع شده در روزهای گذشته با عنوان «دفاع دکتر رفیعی از برجام» دست به دست می شود، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، درباره کلیپی که به صورت تقطیع شده در روزهای گذشته با عنوان «دفاع دکتر رفیعی از برجام»  در فضای مجازی انتشار یافته است، توضیحاتی را ارائه داد و گفت: کلیپی تقطیع شده ای از اینجانب در فضای مجازی پخش شده که بنده گفتم به صورت کامل موافق برجام هستم و اگر دوباره برجام و مذکراه صورت گیرد، برای کشور مناسب است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی بیان کرد: بنده هرگز چنین قصدی را نداشتم، بلکه منظور بنده این بود که برجامی را مجلس تصویب کرده بود و 9 شرطی که رهبر معظم انقلاب برای برجام گذاشتند، اگر انجام می شد و آمریکایی ها بدعهدی نمی کردند، بسیاری از مشکلات برای کشور به وجود نمی آمد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مشکلات امروز کشور معلول سه عامل مهم، ضعف مدیریت مسؤولان کشور، شیوع و فراگیر ویروس منحوس کرونا در کشور و تحریم هایی که بازگشت آن به بد عهدی های آمریکا مرتبط می شود، است.

وی با بیان اینکه ما تابع صددرصد منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که آمریکایی ها بدعهدی کردند و باید مجدد آنها به توافق برجام برگردند و به هیچ وجه رهبر معظم انقلاب اجازه مذاکرات مجدد را صادر نکردند؛ از این رو آمریکایی ها هیچ زمانی قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب برای همه مردم دانست و گفت: کلیپ تقطیع شده ای که از بنده در فضای مجازی انتشار یافته سبب آزرده خاطری دوستان شد؛ آنها بدانند که منظور بنده موافقت با برجام نبوده است؛ بلکه بنده تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستم./998/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
راه قدس از کربلا
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
حالا نوبت تخریب این سخنران کشوری شد؟ ایشان ثابت کرده حضورشان در عرصه انقلاب اثرگذار بوده است و قاطع
1
0