۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۶۸۰۲۸
مسؤول فرهنگی تیپ امام جعفر صادق مطرح کرد؛

لبیک طلاب جهادی به دعوت رهبر انقلاب در مبارزه با کرونا

لبیک طلاب جهادی به دعوت رهبر انقلاب در مبارزه با کرونا
حجت الاسلام رفیعی و گفت: طلاب و روحانیان به دعوت رهبری برای حضور دوباره نیروهای جهادی در عرصه مبارزه با کرونا لبیک گفته و برای کمک به کادر درمان و بیماران تلاش می کنند.

حجت الاسلام محمد رفیعی مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام جعفرصادق(ع)، در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به دعوت رهبرمعظم انقلاب از حضور دوباره نیروهای جوان جهادی در عرصه مبارزه با کرونا، گفت: از زمان بیان این دعوت، تیپ امام صادق (ع) با حضور پرشور جوانان انقلابی و جهادی توانست خدمات متعددی را ارائه دهد.

وی بیان داشت: در این مدت کوتاه توانستیم نسبت به طبخ و توزیع بیش از 10 هزار پرس غذای گرم، توزیع بیش از 100 بسته لوازم التحریر، هرکدام به ارزش بیش از 100 هزار تومان و 200 بسته معیشتی، بهداشتی در بین خانواده هایی که به واسطه کرونا دچار آسیب شده اند، اقدام کنیم.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به مشکلات عدیده معیشتی برخی از خانواده ها، افزود: در این میان تعدادی از خانواده ها به لحاظ معیشتی در وضعیت سخت تری به سر می بردند که تحت پوشش قرار گرفته و کمک به این خانواده ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم روحیه دهی به بیماران کرونایی، اظهار داشت: در راستای تقویت روحیه در بیماران کرونایی کاروان های نشاط و شادی به بیمارستان ها اعزام شدند تا به اجرای سرود و برنامه های شاد و متنوع در محوطه بیمارستان ها بپردازند و بیماران از پشت پنجره اتاق هایشان این برنامه را دنبال می کردند.

مسؤول فرهنگی تیپ امام جعفرصادق (ع) با اشاره به فشارهای زیادی که در ماه های اخیر به کادر درمان وارد شده است، افزود: نیروهای جهادی با هدف کمک به کادر درمان به صحنه وارد شده و پس از دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور نیوهای جهادی در صحنه، با بیش از 100 نفر روز فعالیت به دعوت ایشان لبیک گفتند.

وی عزم جدی و دوچندان نیروهای جهادی را یادآور شد و بیان داشت: جوانان مؤمن با وجود آنکه برخی از آنان در مدارج علمی بالا همچون دکترا و سطح 4 حوزه هستند مخلصانه وارد عرصه شده اند، به گونه ای که برخی حتی به روستاها رفته اند و نسبت به برداشت محصول کشاورزی بیماران بستری هم اقدام کرده اند.

حجت الاسلام رفیعی به حضور طلاب در جبهه مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: روحانیون با حضور در آرامستان ها نسبت به تجهیز اموات کرونایی اقدام کردند و این حضور از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ادامه دارد./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات