۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۶۳۱

اعلام برنامه‌های عملیات شهید سلیمانی برای سالگرد شهادت سردار دل‌ها

اعلام برنامه‌های عملیات شهید سلیمانی برای سالگرد شهادت سردار دل‌ها
مسول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اعلام برنامه‌های عملیات شهید سلیمانی برای سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: نذر خون، ختم قرآن و صلوات، جشنواره سرود، رونمایی کتاب، شب شعر و... از جمله این برنامه‌ها است

به گزارش خبرگزاری رسا، روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های این سازمان باتوجه به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) اظهار داشت: این سازمان نیز همچون دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی مرتبط برای این ایام فارغ از عملیات‌های جهادی و اقدامات حمایتی از آسیب دیدگان کرونا برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

نذر خون به نیابت از سردار دل‌ها

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خدمت‌رسانی ما در قالب طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۳دی‌ماه ادامه خواهد داشتٰ گفت: طرح نذر خون به نیابت از سردار سلیمانی نیز در همین بازه زمانی با همکاری سازمان انتقال خون استان تهران در حال اجراست و مجموعه‌های تحت پوشش ما مانند هیأت‌ها، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی، تشکل‌های مذهبی و ... در این حوزه پای کار آمده‌اند و طبق هماهنگی بعمل آمده هر هفته نیز یک پایگاه سیار در یک شهرستان فاقد پایگاه دائمی اهدای خون  حضور پیدا می‌کند تا مردم برای اهدای خون سهولت داشته باشند.

پویش ختم قرآن و صلوات برای هدیه به ارواح شهدا

عبداللهی گفت: پویش ختم قرآن و صلوات نیز توسط اداره قرآنی این سازمان آغاز گردیده و ثواب و هدیه آن به روح شهدای مدافع حرم علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اهدا خواهد شد که از ۱۳ آبان‌ماه در حال اجراست و تا ۱۳دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» تصریح کرد: این جشنواره در سطح استان تهران برای دانش‌آموزان و نوجوانان با همکاری و مشارکت مجموعه پایگاه اطلاع رسانی شهید حاج قاسم سلیمانی،شبکه امید ،مجموعه ماوا،مرکز سرود و موسیقی بسیج،مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،حوزه هنری،مرکز تولیدات رسانه ای بسیج صدا و سیما،اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در حال برگزاری است و آثار آن‌ها به صورت صوت و نماهنگ به دبیرخانه ارسال می‌شود و در نهایت آثار ارسالی که حداکثر تا ۳۰ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد مورد ارزیابی و داوری قرارگرفته و از آثار برتر تقدیر و تشکر خواهد شد .علاوه بر این بناست آثار منتخب از شبکه های مختلف سیما به خصوص شبکه امید  پخش شود.

رونمایی از کتاب «مردمی‌سازی مقاومت»

وی با اشاره به اینکه مدرسه علم و عمل این سازمان نیز در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشتٰ تصریح کرد: رونمایی از کتاب «مردمی سازی مقاومت» که در قالب ۱۵گفت‌وگو با چهره‌های برجسته جبهه مقاومت از ایران،عراق، لبنان، یمن، سوریه، روسیه، بحرین و فلسطین است انجام خواهد شد.

برگزاری وبینار و شب شعر مقاومت

برگزاری وبینارهای  تخصصی «نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت» و در نهایت برگزاری «شب شعر مقاومت» ویژه طلاب جوان خواهر و برادر بیش از ۷۰ حوزه  علمیه استان تهران از جمله برنامه‌های این مدرسه خواهد بود.

برگزاری عهدواره نسل سلیمانی‌ها برای کودک و نوجوان

عبداللهی گفت: «عهدواره نسل سلیمانی‌ها» نیز که سال گذشته درمجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد امسال به صورت تلویزیونی و مجازی برای مخاطب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه کتاب خوانی نیز با سه عنوان کتاب با موضوع سردار سلیمانی در نظر گرفته شده است.

دیدار با خانواده‌های شهدا، عملیات مواسات، مسابقه نقاشی و...

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم گرامیداشت و یادبود سالگرد شهید حاج قاسم  سلیمانی توسط هیأت‌ و تشکل‌های مذهبی استان خبرداد و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت، اجرای عملیات مواسات و کمک مؤمنانه برای نیازمندان ،توسط ادارات تابعه در سطح استان و همچنین  برگزاری مسابقه نقاشی کودکان با عنوان «من سلیمانی‌ام» توسط خانه‌های قرآنی و «پویش نامه به خدا» با همکاری خانه فرهنگی بوژان برای گروه سنی کودکان از دیگر ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی این سازمان است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات