۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۷۰۷۱۰

پیام تبریک مجمع عمومی جامعه مدرسین به آیت الله حسینی بوشهری

پیام تبریک مجمع عمومی جامعه مدرسین به آیت الله حسینی بوشهری
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اعضای هیأت رییسه این مجمع انتخاب شایسته آیت الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین و دیگر اعضای هیأت رییسه را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اعضای هیأت رییسه این مجمع ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره عالم ربانی و فقیه مجاهد، حضرت آیت الله یزدی قدس سره، انتخاب شایسته آیت الله حسینی بوشهری به ریاست شورای عالی جامعه مدرسین و دیگر اعضای محترم هیأت رییسه را تبریک گفتند.

در بخشی از این پیام که در تاریخ ۹۹/۹/۲۹ صادر شده، آمده است: جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم، نهادی بی‌بدیل و با سابقه‌ای درخشان از آغازین روزهای نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تاکنون، با سلامت و صلابت در خط مقدم دفاع از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده که همواره ملجأء تفکر جریان اسلام ناب در حوزه‌های علمیه، جامعه و نظام اسلامی بوده است. تعابیر و تأکیدات رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی قدس‌سره الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی درباره آن نهاد مؤمن و‌مؤثر، نشان از جلالت شأن و جایگاه رفیع آن، میان حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم داشته و به فضل الهی خواهد داشت.

در ادامه‌ی این پیام آمده است: حضور شخصیت‌های علمی و معنوی و معتقد به مبانی، اهداف و‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی که صیانت و پاسداری از حریم حوزه‌های علمیه و نظام انقلابی را در رأس امور خود قرار داده‌اند، جایگاه این نهاد مبارک را ممتاز و بی‌بدیل قرار داده است.

در این پیام ضمن آرزوی توفیقات آن نهاد مبارک، آمده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین در راستای منویات مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب دامت برکاتهم و اهداف عالیه و فعالیت‌های رییس، هیئت رییسه و شورای عالی جامعه مدرسین، همواره آماده همکاری بوده و خواهد بود./841//101/خ

ارسال نظرات