۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۷۰۷۲۴
نماینده خبرگان در واکنش به اظهارات امجد مطرح کرد؛

هوای نفس و نفوذ اطرافیان؛ عامل انحراف

هوای نفس و نفوذ اطرافیان؛ عامل انحراف
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری سخنان آقای امجد را شیطانی و انحرافی دانست و گفت: هوای نفس و نفوذ اطرافیان از عوامل لغزش انسان ها در مسیر ولایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات کج اندیشانه و ناشی از عدم بصیرت آقای امجد درباره اعدام روح الله زم خبرنگار و جاسوس تحت حمایت سرویس های جاسوسی غرب و اهانت به رهبر معظم انقلاب، گفت: سؤال اساسی ما از آقای امجد این است که آیا می توان کسی را که خودش اقرار می کند با سرویس های جاسوسی همچون سیا، موساد و حامیان داعش مرتبط بوده است را شهید نامید؟

وی ادامه داد: آیا کسی که در سایت آمدنیوز آموزش ساخت مواد منفجره می داد و روزی به ساحت مقدس امام زمان(عج) و روزی به عزاداری های اباعبدالله(ع) و راهپیمایی اربعین توهین می کرد یا محل تردد شهید سلیمانی را به دشمنان گزارش داده و این شهید بزرگوار و سردار دل های ملت ایران را مورد آماج اهانت قرار می داد و همواره ملت را به آشوب دعوت می کرد را می توان شهید دانست؟

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری با ابراز تأسف و تعجب از اظهارات آقای امجد در شهید دانستن جاسوسی که هزاران جرم در پرونده خود دارد، تصریح کرد: خیلی عجیب است کسی که معمم بوده و مدعی استادی اخلاق است یک جرثومه فساد را مورد تعریف و تمجید قرار داده و او را مظلوم و شهید بداند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: کسی که چنین دیدگاهی نسبت به یک جرثومه فساد دارد طبیعی است که به چهره تابناک رهبر معظم انقلاب نیز هتاکی کند و این هتاکی ها حاکی از مظلومیت رهبری است؛ آقای امجد یک کلمه درباره محکوم کردن جنایات روح الله زم سخن نمی گوید، اما نسبت به رهبری با صراحت توهین می کند، در حالی که رهبر معظم انقلاب حتی نسبت به خود آقای امجد در جریان فتنه 88 که لغزش هایی داشت با ملاطفت برخورد کردند.

وی سخنان آقای امجد را شیطانی و انحرافی دانست و با بیان اینکه هوای نفس و نفوذ اطرافیان از عوامل لغزش انسان ها در مسیر ولایت هستند، گفت: در رابطه با آقای امجد گفته می شود که یک فرزندی دارد که همان فرزند سبب این انحراف شده است که ما از این دست افراد در تاریخ کم نداشته ایم و همانگونه که می دانیم زبیر نیز بخاطر فرزندش از مسیر حق منحرف شد./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
باسلام.
تضعیف رهبری به هر شکل و شیوه و در هر اندازه و در سمت دیگر حمایت از براندازان انقلاب همان انقلابی که ذره ذره آن با اهدای خون پاک هزاران شهید آذین شده دقیقا زمینه ساز تکرار تاریخ است همان زمانی که ابوتراب به دلیل نشر اینگونه اکاذیب خانه نشین شد . حقیقتا که تضعیف رهبری گناه کبیره است.و در صورتی که جلوی آن به شدت گرفته نشود کربلای دیگری در راه است....
1
0