۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۷۳۰
حجت الاسلام سالک تأکید کرد؛

تحریف حقایق؛ ویژگی روزنامه های اصلاح طلب

تحریف حقایق؛ ویژگی روزنامه های اصلاح طلب
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عملکرد برخی مسؤولان حاکی از فاصله گرفتنشان از خواسته های ملت است، گفت: فاصله گرفتن از نیازهای مردم ضربه سنگین به پیکره انقلاب می زند.

حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده معظم شهید حاج قاسم سلیمانی و تأکید ایشان بر لزوم تمرکز بر خنثی سازی تحریم ها نسبت به شیطنت برخی رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت در برجسته سازی بخشی از سخنان رهبری درباره رفع تحریم ها مبنی بر اینکه «واقعاً اگر بتوانیم تحریم ها را رفع کنیم یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم» و عدم توجه آنها به سایر سخنان ایشان واکنش نشان داد.

وی تصریح کرد: کلام بزرگان را نمی توان تقطیع کرده و هر بخشی از آن را که به نفع یک حزب باشد برجسته و از آن استفاده کرد، بلکه باید کلام بزرگان را به صورت کامل و دقیق مطرح کرد؛ سوابق روزنامه های زنجیره ای در کشور ما روشن است، زیرا هر چه را می خواهند برای اهداف خود مورد تحریف قرار می دهند، اما باید دانست مردم ما آگاه، بیدار و با بصیرت هستند و قدرت تشخیص دارند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه از مذاکره دم زدن به منزله چراغ سبز نشان دادن به دشمن است، ادامه داد: نمی دانم این دست و پا زدن ها برای مذاکره چه علتی دارد و رسانه های اصلاح طلب و برخی مسؤولان با پالس مذاکره می خواهند چه کسانی را خوشحال کنند؛ رسانه های اصلاح طلب و زنجیره ای همواره می گویند در کشور آزادی بیان وجود ندارد، در حالی که می بینیم در هر موضوعی تندترین انتقادات را دارند؛ البته انتقاد منطقی و دور از تخریب قابل قبول است، اما این رسانه ها هدفشان تخریب است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره عدم اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی عنوان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه عدم اعتماد به غرب و بی نتیجه بودن مذاکره و حتی راجع به برجام روشن و واضح است و نمی توان آنها را طور دیگری تفسیر کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکیه کلام حضرت آقا، مسأله تمرکز بر خنثی سازی تحریم ها است، مطرح کرد: هیچ تضمینی وجود ندارد که دشمن تحریم ها را بردارد، بلکه احتمال دارد آنها را افزایش هم بدهد، از این رو ما باید بر مسأله خنثی سازی تحریم ها تمرکز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در خنثی سازی تحریم ها باید بر مشارکت مردمی، استفاده از جمیع ظرفیت های داخلی کشور و اجرای ضوابط قانونی به ویژه طرح اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها تکیه داشته باشیم، بیان کرد: متأسفانه آقای رییس جمهور گفت طرح اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم ها را قبول ندارد و این نوعی مقابله با قانون و مطالبات رهبری است.

حجت الاسلام سالک تأکید کرد: امروز تلاش نخبگان کشور ما بر اساس خنثی سازی تحریم ها در راستای اصل خودکفایی در تمام زمینه ها است و ما نباید آن را فدای امیال مذاکره کنیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه از مسؤولان در صورتی حمایت می کنند که پایبند به اهداف ملت باشند، ابراز کرد: فاصله گرفتن از نیازهای مردم ضربه سنگین به پیکره اهداف انقلاب می زند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه عملکرد برخی مسؤولان نشانگر فاصله گرفتن آنها از اهداف ملت است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان از اهداف ملت فاصله بگیرند به اصل انقلاب ضربه زده اند؛ این انقلاب را پابرهنگان برپا کرده اند، از این رو مسؤولان باید با تبعیت محض از فرمایشات رهبری به مردم خدمت کرده و در راستای قوی شدن گام بردارند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات