۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۸۸۳

رزمایش دوم خدمات غیرحضوری مرکز خدمات تا پایان دی ماه تمدید شد

رزمایش دوم خدمات غیرحضوری مرکز خدمات تا پایان دی ماه تمدید شد
مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات با توجه شرایط حاد شیوع بیماری کرونا تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

حجت‌الاسلام مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در گفتگو با روابط عمومی این مرکز بر لزوم فاصله‌ گذاری اجتماعی و استفاده از خدمات غیرحضوری تأکید کرد و افزود: مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده خدمات مرکز به صورت غیرحضوری قابل اجرا است، گفت: طلاب و روحانیون محترم برای دریافت خدمات غیرحضوری به مرکز خدمات مراجعه نکنند.

گفتنی است، بر اساس این طرح، طلاب و روحانیون محترم می‌توانند انواع خدمات مرکز را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود. لذا، در طول دوره برگزاری رزمایش پذیرش ارباب رجوع حضوری متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.

نسبت به موارد احتمالی پیش بینی نشده، در سامانه خدمات اینترنتی (بخش ارتباط با طلبه) تدبیر لازم در نظر گرفته شده است و کاربران پاسخگویی تلفنی (سامانه 31200-025) راهنمای افراد خواهند بود.

ارسال نظرات