۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۷۰۹۷۵
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خبر داد؛

ارسال طرح ارتقای مجمع نمایندگان طلاب به جامعه مدرسین

ارسال طرح ارتقای مجمع نمایندگان طلاب به جامعه مدرسین
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در دیدار آیت الله حسینی بوشهری از ارسال طرح ارتقای مجمع نمایندگان طلاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد در جریان دیدار اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ارتقاء مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، یکی از مباحث ضروری است که در این راستا پیشنهاداتی نیز به دبیرخانه علمی جامعه مدرسین ارسال شده است تا این مجمع بتواند نقش آفرینی بیشتری در سطح حوزه های علمیه داشته باشد.

وی ادامه داد: منشور روحانیت که توسط امام راحل صادر شده، نیازمند بازخوانی است؛ چراکه این منشور متناسب با مباحث امروز حوزه های علمیه است و نیازمند راه اندازی دبیرخانه ای برای این منشور هستیم تا بتوانیم به بازخوانی بندبند این منشور برای حوزویان بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم همیشه همراه با جامعه مدرسین بوده و امروز نیز با ریاست جنابعالی بر این جامعه، همیار و همراه شما خواهد بود./841/د102/ب1

ارسال نظرات