۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۷۰۹۸۶
آیت الله خاتمی:

جریان‌های انقلابی عقبه ماجرای امجد را ببینند

جریان‌های انقلابی عقبه ماجرای امجد را ببینند
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد در جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مسؤول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان آقای امجد، گفت: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است، که 100 درصد جریان «برانداز» است. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهند به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه افزود: [معاندین] خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند. این جریان دقیقاً در تداوم فتنه 88 است. مسأله یک فرد حقیری نیست و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: «ما زال الزّبیر رجُلاً منّا أهلَ البیتِ حتّی نشأ ابنه المشئومُ عبدالله »، امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: زبیر از ما بود پسرش او را به بیراهه کشاند.

وی گفت: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
هر گاه حاکم اسلامى (ولى فقیه ) با در نظر گرفتن مصلحت عموم به چیزى فرمان دهد بر همگان پیروى از او حتى بر کسانى که عقیده دارند مصلحت مقصود حاکم اهمیت ندارد, لازم است .
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
حاج أقا متاسفانه جريان حاكم بر أمور إجرائي دولتي سر دمدار ضديت با ولايت فَقِيه وتمرد از نقطه نظرات وحتي دستورانت ولي فَقِيه شده مشكل اصلي است ، به والله وتالله اگر نبود مصالح كشور ونظام تو دهني محكمي بر دهان ياوه گويان ميادين ولي مصلحت را در صبر ميبينيم اما ممكن است همين فردا صبرمان لبريز گردند
0
0