۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۷۱۰۲۹
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

نقش حوزه علمیه و مساجد در مبارزه با ویروس کرونا، جهادی و تاریخی است

نقش حوزه علمیه و مساجد در مبارزه با ویروس کرونا، جهادی و تاریخی است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: در ایامی که کرونا در جامعه شیوع پیدا کرده بود، حوزه های علمیه، مساجد و پایگاه ها نقش کلیدی در مبارزه با این ویروس منحوس داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیر حوزه علمیه کنگاور امروز با فرماندار جدید این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام پیام ملکی در این دیدار عنوان داشت: در ایامی که کرونا در جامعه به شدت شیوع پیدا کرده بود، حوزه های علمیه، مساجد، پایگاه و... نقش کلیدی در مبارزه با این ویروس منحوس داشتند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور ادامه داد: همچنین در بُعد فرهنگی و دینی کارکرد حوزه علمیه و مساجد بسیار ممتاز بوده است که می تواند نویدبخش آینده های درخشان برای این مجموعه های دینی و فرهنگی در جامعه باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از کارکردهای حوزه های علمیه و مساجد، حضور پررنگ در مناسبات مذهبی و ملتی است. این دو مجموعه همواره حضوری تاثیرگذار در این مباحث داشته و دارند.

فرزاد الماسی؛ فرماندار شهرستان کنگاور نیز در این نشست، ضمن تقدیر از حضور حوزویان در بحث امدادرسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه در این ایام کرونایی بیان کرد: با پیام و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ در نیمه شعبان امسال مبنی بر آغاز رزمایش کمک مومنانه، شاهد حضور جهادی و تاریخی حوزویان در این عرصه بودیم.

الماسی عنوان داشت: به همین منظور باید حوزه های علمیه، مساجد، پایگاه های بسیج و... را تقویت کنیم تا در شرایط حساسی همانند شرایط کنونی جامعه نقش آفرینی کنند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات