۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۷۱۱۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اخلاص عمل سرلوحه مسؤولان قرار گیرد

اخلاص عمل سرلوحه مسؤولان قرار گیرد
لرستان - حجت الاسلام قدرتی بر ضرورت اخلاص عمل در انجام کارها و خدمت به مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان اخلاص در عمل حاج قاسم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله که در محل سالن اجتماعات فرمانداری الشتر برگزار شد، گفت: اخلاص عمل و خدمت بی منت رمز موفقیت در کارها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت گروه های جهادی در جامعه و خدمت به مردم اشاره کرد و تأکید داشت: سازمان تبلیغات باید حامی و پشتیبان نیروهای انقلابی و جهادی باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در شرایط کرونایی جامعه امروز و در دیگر بحران های سخت همچون سیل سال گذشته، عنوان کرد: اگر این نیروهای انقلابی و جهادی نبودند سختی کرونا خیلی بیشتر احساس می‌شد.

حجت الاسلام قدرتی با تأکید بر تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی عنوان داشت: مدیریت جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات است، در حوزه فرهنگی باید برنامه ها تقویت و از ظرفیت های موجود در رشد و تعالی فرهنگ جامعه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به عالم خیز بودن شهرستان سلسله و وجود عالمان بزرگی همچون آیت الله پیشوایی و بلند نظر، تأکید کرد: باید مسؤولیت تبلیغات اسلامی در این شهرستان را کسی عهده دار شود که توانایی ادای دین به این مردم ولایتمدار را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به ظرفیت فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: بهره مندی از این ظرفیت در رشد و اعتلای فرهنگی جامعه و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن ضروری است.

گفتنی است، در ادامه حجت الاسلام جلالی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله معرفی و از زحمات حجت الاسلام موسوی که به مدت ۴ سال مسؤولیت این سازمان را در شهرستان سلسله برعهده داشت تقدیر و تشکر به عمل آمد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات