۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۷۱۰۷۳
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

طرح ادعاهای واهی و عملیاتی کردن آن، استراتژی دشمن در جهت تضعیف انقلاب

طرح ادعاهای واهی و عملیاتی کردن آن، استراتژی دشمن در جهت تضعیف انقلاب
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت وحدت حول محور و مرکز ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: باید گوش به فرمان ولایت باشیم چون نقطه اصلی دشمن همین عمود خیمه نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، تضعیف انقلاب را استراتژی دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده کردند.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی با طرح یک ادعا با شیوه ای غلط از آن ادعا حمایت می کنند، افزود: قصد دشمن از این گونه ادعاهای واهی اجرایی و عملیاتی کردن آن با هدف ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان به طور نمونه در رابطه با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یک ادعای واهی و غلطی در راستای مسأله امامت و خلافت را مطرح کردند و با شیوه غلطِ برخورد اقتصادی غصب فدک و هجمه به بیت نورانی حضرت، از آن ادعا حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به ادعای دروغین تقلب در ماجرای انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمنان با اردوکشی و آشوب خیابانی از آن ادعای غلط خود حمایت و آن را اجرایی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به ادعای دروغین دشمنان علیه شیعه و دولت قانونی سوریه در طول سال های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن با طرح این ادعای دروغین و نادرست با آدم کشی، ترور و ارعاب از آن ادعای غلط و نادرست خود پشتیبانی و آن را عملیاتی کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که وظیفه ما در برابر این گونه شگردها و طراحی های دشمن بیداری و هوشیاری است، تصریح کرد: باید از تاریخ درس بصیرت بیاموزیم و نباید فریب این توطئه های دشمن را بخوریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید از مقام معظم رهبری که هوشمندانه و با درایت کامل کشور را از بحران های مختلف عبور دادند حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: حمایت از ولایت و رهبری، عامل عزت و اقتدار کشورمان خواهد بود.

وی بر ضرورت وحدت حول محور و مرکز ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: باید هوشیار و گوش به فرمان ولایت باشیم چون نقطه اصلی دشمنان نیز همین عمود خیمه نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن در طول چهار دهه اخیر همواره تلاش کرد تا جایگاه ولایت و رهبری را در نظام اسلامی تضعیف کند، بیان داشت: دشمن خوب می داند اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مرهون رهنمودها و روشنگری های ولایت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تبعیت از ولایت فقیه راه برون رفت از همه مشکلات و بحران ها است، افزود: مسؤولان باید در عمل به مطالبات رهبری بیشتر تلاش کنند تا شاهد رشد و تعالی کشور در همه عرصه ها باشیم./950/پ210/ب1

ارسال نظرات