۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۰۰۱
حجت الاسلام قلی پور عنوان کرد؛

حماسه نهم دی، تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت

حماسه نهم دی، تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت
مازندران - امام جمعه بابلسر، حماسه نهم دی را تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هسته ای و شهدای بصیرت در سال ۸۸ گفت: یاد شهدای نهم دی که با بصیرت در مقابل برخی جریان های فریب خورده مورد حمایت استکبار که در مقابل نظام ایستادگی کردند را گرامی می‌داریم.

وی به شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که استقبال عظیم و تشییع کم‌نظیر حاج قاسم نشان از دلدادگی مردم به ایشان بوده است، افزود: او مطیع امر مولا و رهبر بود و درس آموز مکتب زینب کبری(س) بود و به ما مدیریت جهادی را یاد داد.

امام جمعه بابلسر، تکلیف مدار بودن، نهراسیدن از دشمن، وسط میدان بودن و مسؤولیت پذیری را از دیگر صفات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم فرهنگ جامعه ما این گونه شود و در این راستا مسؤولان باید پیشگام باشند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که شعار محوری ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت با عنوان بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی است، تاکید کرد: نهم دی، اربعین شهید فخری زاده، نخستین سالگرد شهید سلیمانی سه مناسبت مهم شهرستان هستند و باید برنامه هایی فراخور این مناسبت ها برگزار و از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش گسترده آن نیز استفاده شود.

وی با بیان این که نهم دی از ایام الله بوده و فراموش شدنی نیست، گفت: مراسم بزرگداشت نهم دی امسال که با سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده تقارن پیدا کرد با شکل جدیدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بابلسر برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، نهم دی را تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از نظام و ولایت دانست و افزود: ملت با بصیرت و انقلابی کشور در این روز، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی با موج سواری از حوادث سال 88، اصل انقلاب و ولایت را نشانه رفته بودند، بیان داشت: سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در آن نماز جمعه تاریخی موجب خروش ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال 88، تبعیت خود از ولایت و رهبری را به دنیا نشان دادند، ادامه داد: این ملت ثابت کردند تا پای جان آماده حراست و پشتیبانی از انقلاب، نظام و رهبری هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در چهار دهه اخیر خوش درخشیدند، بیان داشت: این ملت با بصیرت در دفاع از اصل انقلاب و ولایت پیشگام بودند و اجازه ندادند دشمنان از برخی کمبودها و مشکلات علیه انقلاب و نظام سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به این که حفظ و تقویت مناسبت های مهمی همچون نهم دی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب از تقویت روحیه انقلابی در کشور ناراحت هستند و تلاش می کنند با توطئه و تبلیغات دروغین این روحیه را در ملت ایران تضعیف کنند./950/

ارسال نظرات