۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۷۰۸۷۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

حمایت از فتنه گران و دشمنان انقلاب، گناهی نابخشودنی است

حمایت از فتنه گران و دشمنان انقلاب، گناهی نابخشودنی است
مازندران - حجت الاسلام صادقی با انتقاد از سخنان یک روحانی، مواضع اخیر این فرد را پناه بردن به استکبار، دفاع از فتنه گران و آشوبگران و حمایت از طرح دشمنان دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با انتقاد شدید از سخنان یک روحانی، مواضع اخیر این فرد را پناه بردن به استکبار و نظام سلطه، دفاع از فتنه گران و آشوبگران و حمایت از طرح دشمنان اسلام و انقلاب و آب در آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت: این گونه موضع گیری ها کاری غیر قابل جبران و بخشش است و نقص عهد اسلام تلقی می شود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز شاهد بسیاری از این خیانت ها و جنایت های دشمنان قسم خورده و دوستان فریب خورده بوده است، افزود: آنچه در این ماجرا دل هر انسان مؤمن و متعهدی را به درد آورد، این است که این بار نوک پیکان را به طرف شخص نخست انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب گرفته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب تیر این کمان زهرآگین را بدست یک روحانی فریب خورده داده اند، ادامه داد: رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری در عالم اسلامی و عزت، اقتدار و صلابت انقلاب در سه دهه از زعامت ایشان بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل دشمنان با این ترفندهای کهنه قصد تخریب این شخصیت والا را دارند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تأثیر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تغییر معادلات جهانی و اقتدار ایشان سبب ایجاد این نوع ترفتدها شده است، خاطرنشان کرد: سران فتنه و نظام سلطه بعد ازشکست های پیاپی در عملیات های هدفدار برعلیه ملت ایران اذعان داشتند همه طراحی های ما با یک سخنرانی ایشان خنثی می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید بدانم کار دشمن دلهره افکندن و کار ما جهاد و استقامت است، تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب خط قرمز ملت ما و امت اسلامی است و خواهد بود و کسانی که این بازی خطرناک را آغاز کرده اند به طور حتم نابود خواهد شد.

وی، مقام معظم رهبری را تنها گزینه مناسب جاشینی پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: نوع رهبری ایشان در طول دهه های اخیر، نظام و انقلاب اسلامی را در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار داده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و این جایگاه را مرهون نوع مدیریت مقام معظم رهبری هستیم، خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری تنها فردی هستند که با اقتدار در برابر نظام های سلطه گر جهان ایستاده اند و این مسأله موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان انقلاب است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب با اجیر کردن برخی عوامل داخلی به ویژه در کسوت روحانیت تلاش می کنند جایگاه انقلاب، نظام و رهبری را تضعیف کنند، افزود: اما دشمنان این انقلاب باید بدانند که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی، با قدرت پشت رهبری نظام ایستاده اند و از همواره تابع رهنمودهای ایشان خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن هر گونه اهانت به جایگاه رفیع رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: توهین به مقام معظم رهبری در اصل توهین به امام راحل و مکتب انقلابی و اسلامی بوده و باعث زیر سؤال بردن زحمات مجاهدان، علما وخون پاک هزاران شهید گلگون کف خواهد شد.

وی با بیان این که حمایت از طراحان فتنه و آنان را شهید خواندن، ایجاد اختلاف و تهمت به مراجع عظام عراق و ایران جز حربه روباه صفتان استعماری چیز دیگری نیست، خاطرنشان کرد: در این برهه حساس انقلاب که دشمنان سرداران مقاومت و مجاهدان عرصه علم و جهاد را به شهادت می رسانند و با تحریم های ظالمانه ملت ایران را تحت فشار قرار داده اند، پشت کردن به رهبری نظام، انقلاب و پشتیبانی از فتنه انگیزان، خیانت بزرگ و نابخشودنی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خخود ضمن محکوم کردن سخنان بی شرمانه اخیر یکی از روحانیان، افزود: جامعه روحانیت همانند سایر اقشار جامعه تا پای جان از رهبر معظم انقلاب اسلامی که حافظ اسلام و انقلاب هستند حمایت و پشتیبانی کرده و تابع رهنمودهای ایشان خواهیم بود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات