۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۷۰۷۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

حضرت زینب الگوی موفق مدیریت در بحران

حضرت زینب الگوی موفق مدیریت در بحران
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی از حضرت زینب(س) به عنوان الگوی صبر و استقامت یاد کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی باید این بانوی فداکار را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از این بانوی برزگوار جهان اسلام به عنوان الگوی صبر و استقامت یاد کرد و گفت: آحاد جامعه اسلامی باید این بانوی فداکار را الگوی خود قرار دهند.

وی از حضرت زینب(س) به عنوان نمونه موفق مدیریت در بحران معرفی کرد و افزود: حادثه عاشورا و حوادث پس از آن یکی از بحرانی ترین شرایط بود که حضرت زینب(س) توانست با صبر و استقامت بالای خود آن حوادث بحرانی را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که همه به ویژه پرستاران باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: آن بانوی فداکار با مدیریت صحیح خود توطئه دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که جامعه پرستاران باید صبر و استقامت حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، ادامه داد: انتظار می رود پرستاران در این شرایط بسیار سخت و وانفسا باز هم صبر، استقامت، بردباری، متنانت، خوش خلقی، خوش اخلاقی، درست کاری و دغدغه مندی خودشان را حفظ کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که پرستاران در طول ماه های اخیر مجاهدانه برای حفظ سلامت مردم ایستادند و صبوری کردند، بیان داشت: به طور حتم تجلیل و تکریم از این تلاش ها و از خودگذشتگی ها از سوی مسؤولان بسیار ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تلاش و از خودگذشتگی های شبانه روزی کادر سلامت کشور به ویژه پرستاران را جهاد و دفاع در جهت سلامت مردم دانست و تصریح کرد: به طور حتم این مجاهدت ها و ازخودگذشتگی های کادر درمانی و پرستاری کشور نزد مردم ما محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن شب های یلدا بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی عموم مردم در این مناسبت تأکید کرد و گفت: بیش از 60 درصد گسترش ویروس کرونا به دلیل دور هم نشینی های خانوادگی است که باید به شدت کاهش یابد.

امام جمعه ساری با بیان این که امسال با توجه به شرایط سخت کرونایی که در آن قرار داریم می طلبد که این دور هم نشینی ها را نداشته باشیم، افزود: اگر یک سال یا دو سال این دور هم نشینی ها را نداشته باشیم بهتر است که هیچ گاه دیگر نتوانیم کنار هم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید در این روزها کمی کمی خودمان را محدودتر کنیم و دور هم نشینی ها را کنار بگذاریم، دامه داد: مردم سعی کنند شب های یلدای امسال را در کنار خانواده خود باشند و از رفت و آمد و دور هم نشینی های غیر ضروری به شدت پرهیز کنند تا بتوانیم این بلا و بیماری را شکست دهیم./950/ت310/ب1

ارسال نظرات