۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۷۰۶۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ادامه راه شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت و داشتن روحیه عاشورایی است

ادامه راه شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت و داشتن روحیه عاشورایی است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: راه سردار شهید سلیمانی با تبعیت از ولایت و رهبری و داشتن روحیه عاشورایی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم پیش کنگره سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافعع حرم شمال کشور که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد اظهار داشت: همان طور که سردار شهید سلیمانی اعلام کرده ما ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت هستیم و این همان رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت است.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران درس ایستادگی و مقاومت را با بودن در مکتب امام حسین(ع) به خوبی آموخته اند، افزود: این ملت انقلابی و با بصیرت با ایستادن در کنار ولایت همه توطئه دشمنان را خنثی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که سردار شهید سلیمانی همواره بر ضرورت تبعیت از ولایت و رهبری تأکید داشتند، ادامه داد: به طور حتم مهم ترین پیام ایشان حمایت قاطع از ولایت و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، ولایت مداری ملت ایران را رمز پیروزی های چند دهه اخیر این نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: پیام مراسم سالگرد این شهید بزرگوار نیز این است که ما هیچ گاه نباید مسیر ولایت و رهبری را رها کنیم.

امام جمعه ساری، شهید سلیمانی را الگوی ولایت مداری معرفی کرد و با بیان این که باید همواره پشت سر رهبری حرکت کنیم، ادامه داد: تبعیت از ولایت و حفظ و تقویت روحیه عاشوایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که راه سردار شهید سلیمانی با تبعیت از ولایت و رهبری و داشتن روحیه عاشورایی ادامه پیدا خواهد کرد، بیان داشت: با تبعیت از ولایت و رهبری همه مشکلات و بحران ها را کنار خواهیم زد و به سعادت و تعالی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حضور با عظمت مردم در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی را سیلی سختی به دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمن باید منتظر سیلی سخت باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز تنها راه عبور از مشکلات و شکست توطئه دشمنان، تبعیت محض از ولایت و رهبری است، ادامه داد: اگر پشت سر رهبری حرکت کنیم و تابع رهنمودهای ایشان باشیم روح پاک شهدا نیز از ما خشنود و راضی خواهد بود./950/

ارسال نظرات