۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۷۰۶۴۸
سردار سلامی:

تمام لوازم شکست دشمنان را در اختیار داریم

تمام لوازم شکست دشمنان را در اختیار داریم
مازندران - سردار سلامی گفت: به دشمنان می گوییم از آرزوی‌های پست خود دست بکشید و به مردم ما کاری نداشته باشید چرا که ما تمام لوازم شکست شما را در اختیار داریم.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه امروز در مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای مدافع حرم شمال کشور با اشاره به این که استان‌های شمالی برای عزت اسلام و مسلمانان به تن  جوانان خود، رشیدانه زره جهاد پوشاندند و آن‌ها را بدرقه کردند، گفت: در دستگاه الهی، شهادت سری ناشناخته است، یک اعجازی است و توصیف شهادت و شهیدان در وسعت وجودی امثال ما نمی‌گنجد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که تا انسان شهید نشود نمی‌تواند تحولات درونی و معراج روحانی را درک کند، افزود: قرآن که  بیان کننده هستی است در حد فهم و درک ما پرده از این اعجاز بزرگ برداشته اشت. بی شک در لحظه شهادت یک سوی نگاه شهیدان متمایل است، به جاذبه‌های معنوی و منزلت‌های ملکوتی که شهادت به انسان‌ها می‌بخشد.
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی در ادامه با اشاره به این که شهید معامله با خدا کرده و جان ارزشمند خویش را به خداوند هدیه می‌کند و خداوند نیز او را در جنت الماوا روزی خوار می‌گرداند، خاطرنشان کرد: شهید به زندگی جاودانه و حیات ابدی نگاه می‌کند و لذا نگاه دیگر شهدا یک زوایه دیگری هم دارد و آن هم عزت  اسلام و مسلمانان است.
 
فرمانده کل سپاه عزت، اعتبار، منزلت، هویت، آبرو مسلمان را در  مسیر شهادت  برشمرد و خاطر نشان کرد: شهیدان این هنر را دارند که واقعیت‌های پنهان را در ذهن دشمن بشناسند، لذا شهیدان  این قدرت بصیرت و نفوذ نگاه را در اعماق و آرزو‌های دشمن دارند که بفهمند طراحی دشمن  برای جهان مسلمانان چیست.
 
شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی با تصریح بر این که شهدا می‌دانند اگر دست دشمنان قطع نشود، کافران، مشرکان و منافقان دست‌های مارا می‌بندند، اضافه کرد: شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود، سرهایشان را به خدا عاریه می‌دهند، تا این ملت ومسلمانان عالم سربلند شود.
 
فرمانده کل سپاه با تصریح براین که دشمن از ۱۲ هزار کیلومتر فراتر از مرز‌ها سینه شهید ما را شکافته است، افزود: سربازان دشمن در خیابان‌ها و بیابان‌های  بلاد مسلمانان  پا میگذارند و خانه مسلمانان را بمبارا ن. می‌کنندکه اگر شهیدان نباشند این داستان همه جا  تکرار می‌شود.
 
*شهدا هجرت می کنند تا جهان اسلام تحت اشغال نباشند
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی شهدا را مظهر غیرت الهی دانست و گفت: شهدا نمی‌توانند ببینند در سرزمین‌های اسلامی به نوامیس مسلمین تعرض می‌شود و آن‌ها را اسیر می‌کنند چرا که با توجه به خطبه ۲۷ نهج البلاغه، شهدا قدرت تحمل این درد را ندارند، لذا شهدا لباس جهاد را به امید شکستن هوس‌های دشمنان و هجرت بدون بازگشت می‌پوشند تا جهان اسلام تحت اشغال نباشند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع خانواده معزز شهدای ۷۲ شهید مدافع حرم استان‌های شمالی کشور، با تصریح بر اینکه شهدا نقشه دشمنان را می‌بینند و در مقابل این نقشه ایستادگی می‌کنند، اضافه کرد: دشمن میگوید نباید مستقل باشیم و بایدطبق گفته آن‌ها عمل کنیم.  حتی دشمنان می‌گویند نباید پیشرفت کنیم، نباید از مسلمانان و مظلومان دفاع کنیم، نباید موشک داشته باشیم تا آن‌ها بتوانند بدون ترس به ما  حمله کنند. دشمن میگوید نباید  دانشمندان داشته باشیم و اگر دانشمند داشته باشیم آن‌ها را ترور می‌کنند و باید با توجه به نسخه دشمن زندگی کنیم و زنان ما نیز بدون حجاب باشند.
 
دشمن غلط می‌کند بخواهد برای ما تصمیم بگیرد
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی با تصریح بر اینکه دشمن به دنبال عقب ماندگی جامعه مسلمین است، افزود: دشمن می‌گوید، این منطقه جهان اسلام تحت اشغال ما است  و ما برایتان سلطان تعیین می‌کنیم، و نیازی نیست با هویت اسلام و فرهنگ اسلام زندگی کنید.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است  تا جامعه مسلمین  هر روز ضعیف‌تر شده و در صنایع دفاعی، اقتصای و  سیاسی وابسته به غرب و استعمار باشند  تاکید کرد: ما به دشمنان می‌گوییم غلط می‌کنید برای ما تصمیم بگیرید ما مسلمان هستیم و فقط در مقابل خدا تعظیم می‌کنیم چرا که مستقل و آزاد هستیم.
 
حاج قاسم برای تعقیب دشمن مرز و جغرافیا نمی‌شناخت
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن میگوید برای شما امنیت برقرار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آرزوی دشمن محقق نمی شود، چرا که جوانان برومند سرزمین‌های اسلامی خواب‌های  شیطانی دشمن را باطل می‌کنند؛ و قاسم سلیمانی و یارانش اجازه نمی‌دهند  تیر‌های بلا بر جان مردمان ما بنشیند.  
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردانی مثل شهید سپهبد حاج قاسم ۴۱ سال  لباس جهاد را از تن بیرون نیاوردند، اضافه کرد: سردار حاج قاسم، مرز و جغرافیا نشناخت و دشمن را تعقیب کرد چرا که  همه جا را میدان جهاد میدانست لذا  جهان اسلام اینگونه حفظ شده است.
 
شهادت معادل عزت امنیت است
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی خطاب به خانواده معزز شهدا که باید به همسران و فرزندان خود افتخار کنید، افزود: اگر شهدا نباشند ماهم نبودیم و شهادت  شهدا معادل حیات و عزت، امنیت و  معادل پیشرفت ما است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر ایستادگی و مقاومت اعلام کرد: ما دشمن را از منطقه اخراج  می‌کنیم و آرزوی  تسلط بر مسلمین را  تا گورستان با آن‌ها همراهی می‌کنیم؛ تا زمانی که دیگر آرزویی برای آن‌ها نمانده باشد.
 
تمام لوازم شکست دشمنان را در اختیار داریم
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی ادامه داد: به رهبران دشمنان هم می گوییم از آرزوی‌های پست خود دست بکشید و به مردم ما کاری نداشته باشید. چرا که ما تمام لوازم شکست شما را در اختیار داریم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با تصریح براینکه قدرت‌هایی در اختیار داریم که منحصر به فرد است، خاطرنشان کرد: ما رهبری مومن، وارسته و شجاع، دشمن شناس، حکیم، ژرف اندیش و نافذ بر قلب‌ها و توکل کننده به خدا داریم که در هیچ کجای عالم چنین رهبری ندارند و مقام معظم رهبری تجلی اراده و ایمان مسلمانان هستند.
 
مقام معظم رهبری تجلی اراده و ایمان مسلمانان هستند
 
به گفته فرمانده سردار سرلشکر پاسدار سلامی  رهبر معظم انقلاب در نبرد  بزرگ با دشمن،  شجاعانه، با دلی آرام ، روح و قلبی امیدوار به آینده و مطمئن همانند امام راحل، این امت را هدایت می‌کنند و میدانند شمن آنقدر که عرضه اندام می کند قوی نیست.
 
مکتب اسلام شکست ناپذیر است
 
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با تاکید براینکه مکتب اسلام شکست ناپذیر است، گفت: ما مکتبی به نام اسلام داریم که در دل این مکتب امامان بزرگ ما در میدان نبرد به شهادت رسیدند تا میراث انبیاء الهی باقی بماند.
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی با تصریح بر اینکه مکتب اسلام برای دشمنان دست نیافتنی است، خاطرنشان کرد: ما برای حفظ شرف، هویت، عزت، ناموس و دفاع از وطن از مدل عاشورا الگو میگیریم و فرزندان عاشورا هستیم.
 
فشار حداکثری دشمن شکست خورده است
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه  ما ملتی ایستاده و مقاوم داریم افزود: ملت ایران در مقابل فشار اقتصادی دشمن قد خم نمی کند، و مردم دستهای آنان را بسته و  فشار حداکثری دشمن شکست خورده است.
 
سردار سرلشکر پاسدار سلامی با بیان اینکه ملت ایران شاهد شکست خوردن سیمای معمار  فشار حداکثری است، یادآور شد: ما  شهیدانی  داریم که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود، همانند ۷۲ شهید مدافع حرم شمال کشور که افتخار همه بشریت هستند و سردار سلیمانی خورشید پرفروغ کهکشان پرستاره شهیدان است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه ما هرگز در مقابل دشمن شکست نمی خوریم، اضافه کرد: امروز همه آرزوها و رویاهای دشمن شکسته شده است.
 
ترور شهید فخری زاده  نتوانست جلوی  پیشرفت علمی  را بگیرد
 
سردار سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه فشار حداکثری نتوانست ملت ایران را از ادامه راه باز دارد، گفت: ناله  ها و ضجه های  دشمن نتوانست  ایران را از گسترش قدرت دفاعی و موشکی باز دارد. حتی  ترور شهیدانی همچون فخری زاده  هم نتوانست جلوی  پیشرفت علمی  را بگیرد و نیز  شهادت سردار بزرگ  هم به قطع نفوذ ، حضور و قطع اتصال ایران با دنیای اسلام، منجر نشده است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران به تداوم راه شهدا با قدرت تاکید کرد و  افزود: ما به پیروزی اطمینان داریم و تا پیروزی هم راه زیادی نمانده است، و میدانیم ملت تا آخر نقشه شکوه خود را  با استمرار ایستادگی کامل خواهد کرد./950/
ارسال نظرات