۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۷۰۷۸۸
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، عامل شکست توطئه های دشمن است

ایستادگی و مقاومت ملت ایران، عامل شکست توطئه های دشمن است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه اخیر با ایستادگی و مقاومت، توطئه های دشمن را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و تکریم کادر درمان در جبهه مبارزه با کرونا با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، آن بانوی ارزشمند را اسوه و الگوی صبر و استقامت معرفی کرد و گفت: حضرت زینب(س) پس از واقعه غمبار عاشورا، با نوع مدیریت و همچنین صبر و استقامت وصل ناشدنی توانست از میراث کربلا و عاشورا حراست و پاسداری کند.

وی با تأکید براین که پرستاران نیز باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، افزود: پرستاری در شرایط بحرانی تداعی‌گر زندگی بزرگ پرستار سرزمین کربلا و دوران اسارت، حضرت زینب کبری (س) است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پرستاران کشور در طول ماه های اخیر با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) مجاهدانه تلاش کردند، ادامه داد: مایه سربلندی جامعه پرستاری است که ولادت بزرگ بانوی کربلا روز پرستار نامیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که کشور ما نسبت به کشورهای توسعه یافته کمترین محدودیت و قوه قهریه را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: برخی ها با رعایت پروتکل بهداشتی جهت تأمین معیشت خود مجبور هستند در این بحران بیماری به کار خود ادامه دهند.

امام جمعه ساری، قطعع زنجیره انتقال بیماری کرونا را نیازمند عزم ملی دانست و تصریح کرد: همه بخش های کشور باید برای از بین بردن این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی عموم مردم تأکید کرد و گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر مردم و اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شدند تا آمار ابتلا و فوتی های ناشی از بیماری کرونا به شدت کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مردم، دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها، گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه تلاش کردند، ادامه داد: منتظر هستیم از بخش پژوهش و مراکز تحقیقاتی اخبار خوبی برای مبارزه با ویروس کرونا به گوش برسد تا نیازی به واردات واکسن کویید ۱۹ نداشته باشیم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه اخیر با ایستادگی و مقاومت، توطئه های دشمن را شکست دادند، افزود: علیرغم همه تحریم های ظالمانه ای که کشورمان در طول 42 سال اخیر با آن مواجه بوده، اما در سایه ایستادگی و مقاومت به پیشرفت های بسیاری در حوزه های مختلف دست پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف سبب ناراحتی دشمن شده است، تصریح کرد: برای رسیدن به چنین جایگاهی شهدای بسیاری را در حوزه امنیت و مقاومت، سلامت، وحدت و همدلی، علم و دانش و سیاست تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که ابراز احساسات انسانی و عواطف ایمانی مردم در دوران بحران به ویژه در مبارزه با شیوع کرونا ستودنی است، افزود: کسانی که برای انقلاب اسلامی زحمت‌ کشیدند راهشان با حس نوع‌دوستی ادامه دارد./950/

ارسال نظرات