۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۷۰۹۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت مبارزه با بی دینی و دینداری غیر انقلابی در دانشگاه ها

ضرورت مبارزه با بی دینی و دینداری غیر انقلابی در دانشگاه ها
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت جریان انقلابی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: نباید بگذاریم چراغ انقلاب در دانشگاه ها کم فروغ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به اهمیت تقویت روحیه و نگاه انقلابی در مراکز علمی کشور اشاره کرد و گفت: تقویت چنین نگاهی در بخش های مختلف کشور به ویژه مراکز علمی و دانشگاهی آثار و برکات بسیاری را برای کشور در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که هدف دشمن کمرنگ کردن روحیه انقلابی مردم به ویژه جوانان کشور است، افزود: فکر و نگاه انقلابی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که همه باید در دانشگاه ها دنبال تقویت جریان انقلابی باشیم، ادامه داد: نباید بگذاریم چراغ انقلاب در دانشگاه ها کم فروغ شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مبارزه با بی دینی و دینداری غیر انقلابی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها به منظور تقویت نگاه و تفکر انقلابی در محیط های دانشگاهی بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که نتیجه فعالیت های ما در محیط های دانشگاهی باید به تقویت جریان انقلابی ختم شود، خاطرنشان کرد: اگر در دانشگاه ها این هدف را سر لوحه قرار دهیم به همه چیز دست پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به شاخص های مهم تفکر انقلابی اشاره کرد و گفت: وقتی از انقلاب سخن به میان می آید، هم دیانت، اسلام و فرهنگ و هم استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و فساد در آن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که استکبار هم سیاسی و هم علمی است، خاطرنشان کرد: هدف استکبار علمی جدا کردن دین از علم و مقابل هم قرار دادن آنها است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که برای مقابله با استکبار در معنای عام آن به پیش زمینه ای از رشد یافتگی فرهنگی و اعتقادی نیاز داریم، تصریح کرد: قرآن هم پیش زمینه مبارزه با بت ها و طاغوت ها را رشد یافتگی بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که یکی از اصلی ترین وظایف نهادهای نمایندگی در دانشگاه ها ایجاد پیش زمینه های فرهنگی و اعتقادی و در نهایت رشدیافتگی است، خاطرنشان کرد: باید همه توان خود را در جهت تحقق این امور مهم به کار گیریم تا بتوانیم آثار آن را در جامعه و محیط های علمی مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر ضرورت هم اندیشی و نشست های مشترک با هدف یافتن راهکارهای لازم به منظور رسیدن به رشد یافتگی فکری، فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه ها، بیان داشت: این هدف مشترک با هم اندیشی، همفکری و آسیب شناسی به دست خواهد آمد./950/

ارسال نظرات