۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۱۱۴۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
روایتی از مستند غیر رسمی رهبر انقلاب با اهالی قلم، کشتی اقیانوس پیمای ایرانی؛ فرصت‌سازی یا فرصت‌سوزی؟!، کاش یکی هم برای این مرض واکسن می‌ساخت، الکاظمی: حفظ امنیت عراق امانت است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، روایتی از مستند غیر رسمی رهبر انقلاب با اهالی قلم، کشتی اقیانوس پیمای ایرانی؛ فرصت‌سازی یا فرصت‌سوزی؟!، کاش یکی هم برای این مرض واکسن می‌ساخت، الکاظمی: حفظ امنیت عراق امانت است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

روایتی از مستند غیر رسمی رهبر انقلاب با اهالی قلم

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای درباره دیدار رهبر انقلاب با اهالی قلم در کانال تلگرامی خود نوشت:

به عنوان کسی که در یکی از جلسات رهبری با عنوان "جمعی از اهالی قلم"حضور داشتم واقعا غیر رسمی بود. اسم مستند با روش تطبیق دارد. نظم و رسمیت نداشت. آقا برخی قلم ها را به اسم میشناخت و با طرف در باره نقاط قوت و ضعفش دیالوگ می کرد. همه هم صحبت کردند. ۹۰درصد وقت از ما بود ۱۰درصد از ایشان.

 

کشتی اقیانوس پیمای ایرانی؛ فرصت‌سازی یا فرصت‌سوزی؟!

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات خود درباره فرصت‌سوزی دولت را به مناسبت رونمایی از دومین کشتی اقیانوس پیمای ایرانی طی توییتی منتشر کرد.

کشتی اقیانوس پیمای ایرانی ساخت شرکت صدرا :فرصت سازی یا فرصت سوزی؟!

مسئله این است!

در حالی که شرکت ایرانی به خارج از کشور کشتی صادر میکرد، دولت قرارداد واردات کشتی را امضا کرد!

 

الکاظمی: حفظ امنیت عراق امانت است

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق با انتشار یک پیام در صفحه توئیتری خود تاکید کرد دولت این کشور به منظور حفظ امنیت عراق در مقابل توطئه ها و تلاش برای ایجاد ناامنی ازپای نخواهد نشست.

وی در ادامه توئیت خود نوشت: امنیت عراق در دستان (ما) یک امانت است. خواستار آرامش شدیم تا از ورود کشور به توطئه های جدید (بدخواهان) جلوگیری کنیم. ما برای رویارویی با هرگونه وضعیت (دشواری) آمادگی داریم.

 

وقتی بعضی از ایرانی‌ها نیاز به واکسن خودتحقیری دارند

یک کاربر فضای مجازی درباره تمسخر واکسن ایرانی کرونا در توییتر نوشت: بزرگترین پزشکان دنیا ایرانین و الان هم واکسن کرونا بدست جوونای ایرانی ساخته شده و فاز تست حیوانی رو گذرونده و رفته تو فاز انسانی، اما مغزهای زنگ‌زده بجای حمایت از جنس ایرانی با خودتحقیری واکسن ایرانی رو مسخره میکنن!

بعضیا بیشتر از اینکه نیاز به واکسن کرونا داشته باشن، نیازبه واکسن خودتحقیری دارن

 

 

 

پیام امام خمینی به مسیحیان جهان در آغاز سال ۱۹۷۸ میلادی

کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیامی از امام خمینی به مسیحیان جهان در آغاز سال ۱۹۷۸ میلادی منتشر کرد و نوشت: امام خمینی در سال ۱۳۵۷ و همزمان با آغاز سال نوی میلادی، طی پیامی ضمن افشای چهره رژیم پهلوی، از مسیحیان جهان خواستند تا در راستای مبارزه با رژیم و حامیانش، مردم ایران را همراهی کنند. متن این پیام را در تصویر درج شده می‌خوانید.

 

 

راهکار بهبود مرض «خود خاک‌ برسر بینی»

امیرسیاح کارشناس مسائل اقتصادی در توییتی نوشت: درباره دوگانه واکسن بخرید یا واکسن میسازیم، یادداشت  محمود فرجامی را حتما بخوانید.

ایشان بدون تعلقات جناحی و با قلمی شیرین، یک بیماری سخت جامعه امروز ایران را شرح داده است.

مرضی که باید خود ما ایرانی‌ها با اصلاح ذهنیت‌ها وعاداتمان علاجش کنیم.

آقای فرجامی دنیادیده و فعلا ساکن نروژ است. متنش را در توئیتر ندیدم و ظاهرا اینجا نیستند.

سعی کنید متن را بفرستید هموطنان بیشتری بخوانند تا بلکه این مرض خودخاکبرسربینی ما کمی بهبودیابد.

نویسنده دغدغه حکومتی ندارد ولی دغدغه ملی دارد و همین نکته ارزش این یادداشت را بیشترکرده.

 

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات