۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۷۱۲۰۶

پذیرش مقطع کارشناسی موسسه امام خمینی ویژه طلاب آغاز شد

پذیرش مقطع کارشناسی موسسه امام خمینی ویژه طلاب آغاز شد
پذیرش مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ویژه طلاب در دو دوره حضوری و نیمه حضوری تا ۲۰ دی ماه از طریق سایت www.paziresh.iki.ac.ir ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پذیرش مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب آغاز شد؛ دوره حضوری موسسه ویژه برادران و دوره نیمه حضوری ویژه برادران و خواهران خواهد بود.

دوره حضوری مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شامل ۱۳ رشته معارف اسلامی و اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق و فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی است.

دوره نیمه حضوری نیز 7 رشته معارف اسلامی و فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی و روانشناسی را در بر می‌گیرد.

امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در این موسسه و سایر مراکز آموزش عالی معتبر، اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان و پرداخت شهریه ویژه دانش پژوهان دوره حضوری از جمله مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است.

علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) باید دارای مدرک سطح یک حوزه علمیه بوده و در حال حاضر اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه علمیه داشته باشند و همچنین برای پذیرش در این مقطع نیازمند قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه است.

لازم به ذکر است محل تحصیل متقاضیان دوره حضوری شهر مقدس قم و شیراز است و آزمون ورودی نیز در شهرهای قم،‌مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، بناب، اهواز و بابل برگزار خواهد شد.

گفتنی است آزمون کتبی مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) روز جمعه 17 بهمن 1399 برگزار خواهد شد و ثبت‌نام اینترنتی نیز تا 20 دی ماه از طریق سایت www.paziresh.iki.ac.ir ادامه خواهد داشت؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون می‌توانند به همین سایت مراجعه کنند./1350/ت203/ف

ارسال نظرات