۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۷۱۲۹۷
آیت الله حسینی:

۹ دی، روز پیوند ملت با ولایت است

۹ دی، روز پیوند ملت با ولایت است
آیت الله حسینی گفت: ۹ دی روز بصیرت و پیوند ملت با ولایت است؛ مردم، ولایت فقیه و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را با جان و دل پذیرفته و در دفاع از کشور سر از پا نمی‌شناسند.
آیت الله سید علی حسینی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به آیه «قَدْ جَاءَکُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّکُمْ ۖ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ عَمِیَ فَعَلَیْهَا ۚ وَمَا أَنَا عَلَیْکُمْ بِحَفِیظٍ» اظهارداشت: ۹ دی، روزی است که در آن گروهی اندک از آشوبگران و اسائه کنندگان به شعائر اسلامی به خیابان‌ها آمده و در محرم الحرام به کف و سوت زدن پرداخته و برخی زنان کشف حجاب کردند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اهواز بیان داشت: تخریب و آتش زدن اموال عمومی، ضرب و شتم عابران و توهین‌های متعدد از جمله کار‌های اغتشاشگران بود، اما مردم بصیر با حضور به موقع به مقابله پرداخته و از هر گونه تخریب و توهین جلوگیری کردند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه انسان‌های بصیر حق از ناحق و هدایت را از گمراهی تشخیص می‌دهند، خاطرنشان کرد: انسان‌های بی تفاوت به اعتقادات اسلامی و شیعی در محرم سال ۸۸ اقدامات ناشایستی انجام دادند، اما ملت بصیر و فهیم، این آشوبگران را سر جایشان نشانده و از هر گونه توهین به مقدسات و نظام اسلامی ممانعت کردند.

وی با اشاره به اینکه در ۹ دی بار دیگر شاهد حماسه سازی و حفاظت ملت ایران از هویت شیعی خود شدیم، عنوان داشت: ملت ایران با شادی و اندوه اهل بیت (ع)، شاد و عزادار می‌شود، فتنه گران سال ۸۸ نسبت به اعتقادات اسلامی کاملا بی تفاوت بوده و هیچ پایبندی نداشتند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اهواز با بیان اینکه اقدامات آشوبگران و فتنه گران در توهین به اعتقادات اسلامی ناراحتی خدا، رسول خدا (ص)، اهل بیت و انسان‌های مؤمن را به همراه داشت، تصریح کرد: آشوبگران، سربازانی بودند که از سوی داعیان فتنه و فساد در زمین، اجیر شدند، اما همگان دیدند که با حضور مؤمنان بصیر توطئه هایشان خنثی شد.

آیت الله حسینی با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و پیوند ملت با ولایت است، گفت: مردم، ولایت فقیه و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای را با جان و دل پذیرفته و در دفاع از ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناسند و در برابر توطئه باطل فتنه گران مبنی بر تقلب در انتخابات، ایستادگی کردند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات