۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۷۱۳۶۸
امام جمعه قصرشیرین:

ایجاد داعش برنامه ای هدفمند برای از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود

ایجاد داعش برنامه ای هدفمند برای از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود
کرمانشاه - امام جمعه قصرشیرین گفت: ایجاد داعش برنامه ای هدفمند از سوی آمریکایی ها و اذنابش برای به حاشیه راندن و حتی از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت و نیز اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکای جنایتکار اظهار داشت: به جرات می توان گفت که شهید قاسم سلیمانی در بحث نظامی یکی  از نوابع روزگار خویش بودند به نحوی که توانست جنایتکاران داعش را در منطقه به صورت کامل زمین گیر کند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با وجود اینکه دواعش وحشی از سوی آمریکا و دیگر کشورهای استکباری پیشرفته ترین تسلیحات را در اختیار داشتند ولی بازهم در برابر نبوغ نظامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حرفی برای گفتن نداشتند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهید سلیمانی در بُعد انسانی و شخصیتی نیز انسانی منحصربفرد بودند. این شهید بزرگوار در عین بزرگی، بسیار متین و فروتن بودند. وی جان خویش را در راه خدا و آزادی جهان اسلام از چنگال تروریسم جهانی فدا کرد و بی شک نام وی تا ابد در اذهان آزادیخواهان جهان ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود تاکید داشت: ایجاد داعش برنامه ای هدفمند از سوی آمریکایی ها و اذنابش برای به حاشیه راندن و حتی از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود تا جایی که هر کسی در مقابل داعشیان جنایتکار عقیده دیگری داشت، کشته می شد و این نشان می داد که داعش با نقش آمران خود قدم در این وادی گذاشته است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین ادامه داد: وحوش داعش در چندین جبهه علیه مسلمین دست به هر جنایتی می زدند یک روز در عراق و روز دیگر در سوریه دست به جنایت می زدند و در اواخر هم همه دیدیم که در کشورهای غربی اقدام به بمب گذاری و آدم کشی می کردند و با این کار می خواستند چهره ای خشن از دین رحمانی اسلام به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام ملکی در پایان سخنان خود گفت: به جرات می توان گفت که تنها کشوری که به صورت عملی و جدی در مقابل داعش و دیگر گروه های تروریستی ایستاد، ایران اسلامی به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، از این رو باید گفت که جهان اسلام تا ابد مدیون این شهید بزرگوار و جمهوری اسلامی است./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات