۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۷۱۲۹۸

امتحانات طلاب حوزه علمیه اسلام آبادغرب به صورت تلفیقی برگزار می شود

امتحانات طلاب حوزه علمیه اسلام آبادغرب به صورت تلفیقی برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب گفت: امتحانات طلاب حوزه علمیه اسلام آبادغرب به خاطر شرایط کرونایی به صورت تلفیقی برگزار می گردد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: هرگونه تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری کلاسها، امتحانات و... منوط به مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین ایرانی است.

مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب گفت: در بحث برگزاری امتحانات طلاب این حوزه علمیه، امتحانات به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می گردد.

حجت الاسلام کرمی نیا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت کرونا در استان کرمانشاه و اسلام آبادغرب زرد می باشد، امتحانات طلاب بخشی حضوری برگزار می شود که در این صورت طلاب در گروه های کوچک و با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در جلسه امتحان حضور پیدا می کنند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه بخش دیگری از امتحانات طلاب این حوزه علمیه به صورت تلفیقی برگزار می گردد، گفت: این دستورالعمل در بحث برگزاری امتحانات برای جلوگیری از شیوع کرونا در بین طلاب می باشد، لذا تمام تلاش این حوزه بر این است که هیچ طلبه ای به این بیماری مبتلا نشود.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم که هرچه سریعتر وضعیت استان کردستان به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب در بحث کرونا به حالت عادی و سفید برگردد تا دوباره شاهد حضور طلاب در کلاس های درس باشیم./1400/

ارسال نظرات