۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۲۰۵
مسؤول امور روحانیون وزارت صنعت نفت:

شیخ امجد امروز به مدعی و سمبل اختلاف در جهان اسلام تبدیل شده است

شیخ امجد امروز به مدعی و سمبل اختلاف در جهان اسلام تبدیل شده است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین درویشی گفت: شیخ محمود امجد روزگاری نه چندان دور مدعی کرسی اخلاق بود و امروز به مدعی و سمبل اختلاف در جهان اسلام تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عباس درویشی صبح امروز با جمعی از فعالان مذهبی و فرهنگی شهر کرمانشاه که به مناسبت هماهنگ کردن برنامه های دهه بصیرت برگزار شد، اظهار داشت: در دهه بصیرت رویدادهای بسیاری مهمی وجود دارد که باید این رویدادها را برای عامه مردم به ویژه نسل های جوان تبیین و تشریح کنیم.

رابط فرهنگی و مسؤول امور روحانیون وزارت صنعت نفت گفت: گرامیداشت این رویدادها نقش بسیار مهمی در جلوگیری از تحریف انقلاب توسط دشمنان داخی و خارجی می شود، دشمنانی که مترصد هرگونه کم کاری و یا خدایی ناکرده چنددستگی در کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلین درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از موضع نابخردانه و هدفمند شیخ هتاک؛ محمود امجد علیه رهبری، مرجعیت و نظام اسلامی گفت: شیخ محمود امجد روزگاری نه چندان دور مدعی کرسی اخلاق بود و امروز به مدعی و سمبل اختلاف در جهان اسلام تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: کاری که این شیخ هتاک علیه داشته ها و آرمان های این نظام انجام داد، همان خواسته قلبی دشمنان قسم خورده اسلام و این انقلاب بود و باید به حال وی تاسف خورد که اینگونه در دام دشمنان افتاد و آخرت خود را این دنیا فروخت.

رابط فرهنگی و مسؤول امور روحانیون وزارت صنعت نفت با اشاره به اینکه آزمایش افراد در فتنه‌ها صورت می‌گیرد نه در جلسات اخلاق، تاکید کرد: بی گمان اگر فرد مومن و انسان خودخواهی و کبر را کنار بگذارد و در برابر حق خاضع باشد هرگز از مسیر حق منحرف نمی‌شود، ولی شیخ امجد بالعکس این خصیصه عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: چگونه فردی به خود اجازه می‌دهد در خصوص رهبر معظام انقلاب که بیش از چهل سال زندگی فردی، اجتماعی، معنوی، اخلاقی و سیاسی خود را وقف اسلام و این انقلاب کرده، اظهار نظر خلاف واقع کند؟!!

وی با اشاره به اینکه مومن و انسان بصیر و آگاه هرگز دست به مقابله با رهبر و ولی زمان نمی‌زند، اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که انحرافات سیاسی نوعاً بر اثر این است که فرد اصلاً خط فکری انقلاب را قبول ندارد و نمایشی خود را انقلابی نشان می‌دهد یا اینکه خط فکری انقلابی را دارد اما به قدری ضعیف است که راحت در معرض انحراف و تغییر قرار می‌گیرند.

رابط فرهنگی و مسؤول امور روحانیون وزارت صنعت نفت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان رکنی از ارکان انقلاب به شمار می‌رود باید همانند امام خودش زندگی کند اما باید گفت که برخی افراد نان به نرخ روز خور می باشند./1400/

ارسال نظرات