۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۷۱۰۸۳
حجت الاسلام والمسلمین نریمانی:

سخنان امجد خیانت به آرمان های انقلاب و امام راحل بود

سخنان امجد خیانت به آرمان های انقلاب و امام راحل بود
کرمانشاه - نماینده خبرگان گفت: کلام و مصاحبه های امجد هیچ تاثیری در جایگاه والای رهبری و مرجعیت ندارد، ولی کاری که او انجام داد خیانت به آرمان های انقلاب و امام راحل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی عصر امروز در دیدار با جمعی از حوزویان کرمانشاه اظهار داشت: برخی از اشخاص در جامعه اسلامی با سوءاستفاده از رأفت اسلامی و دینی دست به کارهایی می زنند که زمینه شادی دشمنان را فراهم می آورد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هفته های اخیر سخنان سخیفانه و به دور از فکر و اندیشه شیخ امجد باعث ایجاد یک موج اعتراضی علیه این فرد معلوم الحال در کشور شد که باید گفت سخنانی که از زبان وی جاری شد، جای بسی تأسف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی خیانت خواص را آفت هر جامعه ای عنوان کرد و بیان داشت: خط به خط سخنان شیخ امجد نشان از فتنه و توطئه جدیدی علیه این انقلاب دارد، سخنانی که متاسفانه باعث شاد شدن دشمنان انقلاب و یاس دلسوزان این مملکت شد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: البته کلام و مصاحبه های شیخ امجد هیچ تاثیری در جایگاه والای رهبری و مرجعیت ندارد، ولی کاری که این شخص انجام داد به نوعی خیانت به آرمان های انقلاب و امام راحل بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایتی که شیخ امجد در سخنانش از روح الله زم داشت برای همه ما محل سؤال است که «زم» چه کسی بود که اینگونه شیخ امجد برای وی مدیحه سرایی و مرثیه سرایی می کند؟!

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی ادامه داد: آیا زم به جز یک مهره ضدانقلاب که به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران بود، شخصیت دیگری داشت؟! آیا این شخص ضدمردمی جایی برای حمایت از خود گذاشته بود که اینگونه شیخ امجد از وی حمایت می کند؟!.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود گفت: بی شک خیانت خواص علیه این انقلاب که همگی شاهد آن بودیم نه اولین است و نه آخرین، بنابراین باید بصیریت و بینش جامعه در مقابل اینگونه افکار مسموم بیدار باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیخ مفلوک امجد در هرجا و هر مکان و هر مقدار که می خواهد علیه رهبری و مرجعیت سخنرانی کند اما بداند که با سنگ انداختن به سمت خورشید، هیچ وقت نمی توان نور تابان آن را از بین برد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات