۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۷۱۰۶۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کرمانشاه - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمانشاه به صورت حضوری و غیرحضوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست رسانه ای مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صالحی در این نشست بیان داشت: ویژه برنامه های بسیاری برای برگزاری در این ایام داشتیم ولی وضعیت ویروس کرونا در جامعه باعث شد که در برگزاری این برنامه ها تجدیدنظر داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از برنامه هایی که ان شاء الله امسال با حضور پرشور فعالان قرآنی در کرمانشاه برگزار می شود، برپایی 40 محفل انس با قرآن کریم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلم شهید محسن فخری زاده است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه اظهار داشت: این محفل های انس با قرآن کریم در حوزه های علمیه، مساجد، بقاع و امامزادگان استان، مراکز نظامی، موسسات قرآنی و....  کرمانشاه با شور خاصی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری این محافل انس با قرآن کریم به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سطح استان کرمانشاه برگزار می شود و در محفل هایی که به صورت حضوری برگزار می گردد، شرکت کنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف از برگزاری این محافل انس با قرآن کریم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای این انقلاب است، زیرا شهیدان با قرآن کریم که کلام خداوند متعال است، انس ویژه ای داشته اند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات