۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۱۱۸۵
امام جمعه ثلاث باباجانی:

امجد با کلام تفرقه انگیزانه، دشمنی خود علیه انقلاب را ثابت کرد

امجد با کلام تفرقه انگیزانه، دشمنی خود علیه انقلاب را ثابت کرد
کرمانشاه - امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: شیخ محمود امجد با کلام نسنجیده و پر از نفاقی که در رسانه های معاند بیان می کند عملا دشمنی خود را با ملت و انقلاب نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی در دیدار با جمعی از علما و روحانیون اهل سنت منطقه پاوه و اورامانات اظهار داشت: در سال های اخیر دشمنان این مملکت روش های دشمنی خود با این نظام و ملت را تغییر و بلکه پیچیده تر کرده اند.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: از یک سو نظام با برخی از فریب خوردگان داخلی روبروست و از سوی دیگر با دشمنان خارجی و دیرینه این انقلاب همچنان دست و پنجه نرم می کند. در هر دو حالت این نظام دشمنان بسیاری دارد، لذا برای حفظ آرمان های انقلاب و امام راحل نیازمند بصیرت دینی و سیاسی هستیم.

این عالم اهل سنت به توطئه تفرقه بین مذاهب اسلامی از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال پیدا کردن راه نفوذی در بین اقشار مذهبی به ویژه روحانیون سنی و شیعه هستند و بی شک در میان این قشر مذهبی نیز عناصری دارند، کما اینکه در هفته های اخیر شاهد نمونه بارز یکی از این عناصر خودفروخته و ضدنظام و ولایت بودیم.

ماموستا شیخی با انتقاد از موضع گیری کاملا خصمانه شیخ هتاک امجد در برابر رهبری و انقلاب، بیان کرد: شیخ محمود امجد با کلام نسنجیده و پر از نفاقی که در رسانه های معاند بیان می کند عملا دشمنی خود را با ملت و انقلاب نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه افرادی همچون امجد را باید مهره های سوخته دشمنان این انقلاب دانست، تاکید کرد: دشمن برای رسیدن سریع تر و کم هزینه تر به مطامع شیطانی خود برخی از فریب خوردگان و ساده لوحان داخلی را به راحتی جذب خود می کند که نمونه بارز و علنی آن را باید شیخ امجد دانست.

امام جمعه ثلاث باباجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جالب اینجاست که شیخ مفلوک امجد در سخنان بی پایه و اساسش از کسی حمایت می کند و وی را شهید مظلوم می نامند که چهره شیطانی اش برای ملت ایران شناخته شده بود.

ماموستا شیخی خاطرنشان کرد: همه خوب به یاد داریم که «زم» معدوم شده چه تلاش هایی برای ضربه زدن به این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید، آزاده، جانباز، مفقود الاثر و... است در سال های اخیر انجام داد ولی سرانجام به سزای نافرمانی و دسیسه هایش علیه این کشور رسید./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات