۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۷۱۴۳۱
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

بصیرت مردم در ۹ دی محاسبات غلط دشمن را به هم ریخت

بصیرت مردم در ۹ دی محاسبات غلط دشمن را به هم ریخت
لرستان - حجت الاسلام سبحانی به بصیرت و هوشیاری مردم در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در ۹ دی محاسبات غلط دشمن را به هم زد.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حماسه 9 دی را گرامی داشت و عنوان کرد: حماسه 9 دی تجلی بصیرت مردم بود که با حرکتی خودجوش در دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا و انقلاب خلق شد.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان داشت: در 9 دی سال 88 مردم ایران اسلامی دشمن شناسی و دشمن شکنی را به نمایش گذاشتند و با حضور به موقع خود در صحنه تمام معادلات غلط دشمن را به هم زدند.

وی 9 دی را تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت و رهبری عنوان کرد و ادامه داد: حضور میلیونی ملت ایران در 9 دی، فتنه 88 که یکی از پیچیده ترین فتنه ها بود را خنثی کرد و با به هم ریختن محاسبات دشمن، سبب ناامیدی و یأس دشمنان شد.

حجت الاسلام سبحانی بصیرت و هوشیاری و حضور در صحنه مردم را نعمت خواند و بیان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب همانگونه که در شکل گیری انقلاب نقش آفرین بودند امروز نیز در تداوم راه انقلاب و دفاع از آرمان های امام و رهبری نقش بسزایی دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر نعمت هوشیاری و بصیرت ملت ایران را بدانیم، تصریح کرد: بهترین قدردانی، خدمت به مردم، تلاش برای رفع مشکل بیکاری جوانان و برطرف سازی مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی، برنامه ریزی در سایه، روحیه انقلابی و جهادی، تکیه بر نیروی جوان و کارآمد و اعتماد به قشر جوان لازمه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات در زمینه های مختلف است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات